Site icon MenWorld.pl

Nowa Mazda3 – wyposażenie i ceny

Mazda celuje w klasę wyższą

Nowa Mazda3 będzie konkurować nie tylko z kompaktami marek popularnych w wyższych wersjach wyposażenia, ale także z uznanymi graczami marek premium. Segment premium w Europie stanowi już 22% ogólnej sprzedaży samochodów. W Polsce to zaledwie 13%, ale w ciągu ostatnich 7 lat liczba nowych samochodów premium sprzedawanych rocznie w naszym kraju wzrosła ponad dwukrotnie, a segment rozwija się szybciej od rynku. Niezaprzeczalnym atutem Nowej Mazdy 3 jest najbogatsze w klasie wyposażenie standardowe, które obejmuje m.in. kolorowy wyświetlacz head-up, cyfrowe zegary, nowy system multimedialny MZD Connect z ekranem o przekątnej 8,8 cala z nawigacją satelitarną i systemem Apple Carplay/Android Auto, adaptacyjny tempomat, system monitorujący martwe pole w lusterkach czy reflektory i światła wykonane w technologii LED.

Nowa Mazda3 – wyposażenie i ceny

Silniki dostępne w modelu Mazda3

Kolejną nowością w ofercie Nowej Mazdy 3 w nadwoziu hatchback jest napęd na wszystkie koła i-Activ AWD (dostępny z silnikiem Skyactiv-X).

Nowa Mazda3 – wyposażenie i ceny

 

Wyposażenie

Polscy dealerzy Mazdy rozpoczną przedsprzedaż Nowej Mazdy3 z produkcji styczniowej jeszcze przed Bożym Narodzeniem. W pierwszej kolejności można będzie zamawiać wersję hatchback z silnikiem 2.0 SKYACTIV-G, a pierwsze samochody w salonach pojawią się w marcu 2019 r.

Kai

 

Ceny wersji Kai:

Hatchback i Sedan

Hatchback

 

Kanjo

Główne elementy wyposażenia wersji Kanjo (względem wersji Kai):

 

Ceny wersji Kanjo:

Hatchback i Sedan

Hatchback

 

Hikari

Główne elementy wyposażenia wersji Hikari (względem wersji Kanjo):

 

Ceny wersji Hikari:

Hatchback i Sedan

Hatchback

 

Enso

Główne elementy wyposażenia wersji Enso (względem wersji Hikari):

 

Ceny wersji Enso:

Hatchback i Sedan

Hatchback

Exit mobile version