Site icon MenWorld.pl

Heineken zaprasza na festiwalowe lato

Prawdziwi miłośnicy muzyki dobrze wiedzą, że nic nie dostarcza równie spektakularnych przeżyć jak doświadczenie występu swojego ulubionego artysty na żywo. Zwłaszcza podczas letniego festiwalu w otoczeniu przyjaciół i innych, równie zaangażowanych fanów. Heineken od zawsze stara się oferować swoim konsumentom najlepsze festiwalowe doznania. Świadczy o tym choćby 15-letni związek z Open’erem – najlepszym festiwalem muzycznym w Polsce, który jednocześnie zaliczany jest do jednych z najciekawszych imprez muzycznych w Europie. Marka wspiera również Kraków Live Festival, którego nowa odsłona w ubiegłym roku została nominowana w kategorii Najlepszy Nowy Festiwal w Europie przy okazji European Festival Awards.

Nadchodzące lato będzie wyjątkowo muzyczne! Marka Heineken zaprasza fanów na koncerty największych światowych gwiazd takich jak legendarne Red Hot Chili Peppers, oryginalna Florence & The Machine i energiczny Pharrell Williams w Gdyni, czy występujący w Krakowie: Chemical Brothers, Massive Attack i  po raz pierwszy występująca w Polsce – Sia. Każdy, kto zachęcony festiwalowymi line-upami, chciałby posłuchać swoich ulubionych wykonawców na żywo, koniecznie powinien wziąć udział w największej loterii muzycznej organizowanej przez markę, w której codziennie do wygrania są karnety na Open’era oraz Kraków Live Festival. Aby wziąć udział w losowaniu wystarczy zgłosić kod spod kapsla lub zawleczki piwa Heineken na stronie: www.heineken.com.pl.

Festiwalowy klimat to jednak nie tylko koncerty, ale również cała seria dodatkowych atrakcji umożliwiających przeżycie niezapomnianych chwil w oczekiwaniu na występy swoich ulubionych zespołów. W strefie Heinekena na Open’erze będzie można bawić się przy porywających rytmach granych przez artystów Heineken Stage czy doświadczyć skoku ze sceny, który zostanie uwieczniony na zdjęciu. Dodatkowo warto zaopatrzyć się w unikatowe gadżety festiwalowe dostępne w sklepiku marki, który po raz pierwszy będzie otwarty na festiwalu w Gdyni.

Aby doświadczenie wakacyjnego obcowania z muzyką było jeszcze pełniejsze, marka przygotowała również limitowaną edycję opakowań piwa Heineken z motywem nawiązującym do najlepszych gatunków muzycznych. Charakterystyczna czerwona gwiazda marki stała się medium łączącym style i nurty muzyczne. Limitowana seria opakowań będzie dostępna w sklepach latem.

Aby przybliżyć klimat festiwalowych uniesień przypominamy tegoroczny spot reklamowy Heinekena:

Heineken – Live Your Music from HeinekenPL on Vimeo.

Żyj muzyką z Heinekenem przez całe nadchodzące lato!

Heineken_informacje o loterii

Exit mobile version