Użytkownicy InPost zgłaszają informacje o awarii strony internetowej, a także aplikacji. Przedsiębiorstwo stara się naprawić problem. Miejmy nadzieję, że awaria zostanie szybko zlikwidowana, a oprogramowanie wróci do poprawnego działania.
Użytkownicy chcący sprawdzić aktualny status przesyłki mogą mieć z tym problem. InPost nie działa poprawnie, co widać po raportach zgłoszeń opublikowanych na łamach serwisu Downdetector. Problemy zaczęły się pojawiać już w południe, jednak dopiero po 16:00 liczba zgłoszeń drastycznie wzrosła. Użytkownik serwisu Twitter poinformował przedsiębiorstwo o awarii. Po chwili mogliśmy przeczytać odpowiedź, która sugerowała, że technicy pracują na jak najszybszym powrocie do stabilnej pracy aplikacji InPost oraz strony internetowej.
Problem InPost. Aplikacja i strona www nie działają
Sprawdzając po godzinie 18:00 witrynę przedsiębiorstwa można zauważyć, że wszystko wraca już do normy, aczkolwiek nadal mogą pojawić się problemy. Analizując mapę zgłoszeń widzimy, że pochodzą one głównie z Warszawy, Krakowa, Lublina i Poznania. Oczywiście, mogą dotyczyć również innych miast.
Aplikacja InPost „sugerowała” użytkownikom, że mają do odebrania przesyłkę, która czeka na nich w paczkomacie, by po chwili odczytać zaktualizowany status „wydana do doręczenia”.

Miejmy nadzieję, że InPost szybko rozwiąże problemy. Tym czasem zachęcamy do sprawdzenia innych naszych artykułów z kategorii nowe technologie. Swoją drogą, producent borykał się przez kilka godzin z awarią nie tak dawno, bo miesiąc temu. Miejmy nadzieję, że tym razem problem będzie naprawiony szybciej, aby użytkownicy znów mogli zamawiać i monitorować swoje przesyłki.