Site icon MenWorld.pl

Pfizer zachęca do szczepień… w GTA Online!

Różne marki obierają różne drogi w celu zachęcenia do korzystania z ich usług, czy produktów. Koncern farmaceutyczny, który odpowiada za produkowanie szczepionki na COVID-19 wpadł jednak na niecodzienny pomysł. Zachęca do szczepień w popularnej grze GTA Online RolePlay.

Pfizer zachęca do szczepień w GTA Online

Brazylijski oddział Pfizer wpadł na dość oryginalny pomysł zachęcenia obywateli Brazylii do zaszczepienia się przeciwko COVID-19. Najnowsza kampania reklamowa opiera się o popularną grę GTA Online Role Play. W wirtualnym świecie organizowane są specjalne wydarzenia, w których avatar graczy może otrzymać szczepionkę.

Przeczytaj także: Gra za 53 mln dolarów poleciała do kosza! Take-Two chwali się wynikami

Takiego wydarzenia nie spodziewał się żaden gracz. Pierwsze punkty szczepień w GTA Online RolePlay pojawiły się niespodziewanie. Event, za który odpowiada Pfizer, spotkał się z dużym zainteresowaniem. Brazylijski oddział firmy farmaceutycznej zachęca do robienia zdjęć postaci stojących w kolejkach po szczepionki. Jest to konieczne do wykonania jednej z misji w zmodyfikowanej odsłonie gry online od Rockstar.

Otrzymaj specjalny bandaż dla swojej postaci

Punkty szczepień Pfizer w GTA Online RolePlay znajdują się w na największym serwerze tej odsłony gry w Ameryce Łacińskiej, CIdade Alta. Zamysł stworzenia tego typu wydarzenia jest bardzo prosty – koncern chce zachęcić jak największą liczbę młodych graczy do zaszczepienia się przeciwko COVID-19. W Brazylii zaszczepionych jest ponad 60% społeczeństwa.

Osoby, które zdecydują “zaszczepić się” w grze otrzymają specjalny bandaż, który będzie widniał na ramieniu awatara. Ma on podkreślać, że gracz wziął udział w wydarzeniu. Na mediach społecznościowych pojawiło się setki postów oznaczonych hashtagiem #VacinaInGame. Kampania reklamowa Pfizer ma spore szanse powodzenia, ponieważ według zapewnień właściciela serwera, codziennie loguje się na nim ponad 6 milionów graczy.

Źródło: MartechScroll

Exit mobile version