Site icon MenWorld.pl

Prezent dla faceta? Zobacz LEGO F1 2025. Może kupisz sobie?

Nowość: LEGO F1 2025. Obie marki kontynuują współpracę.

Nowość: LEGO F1 2025. Obie marki kontynuują współpracę.

Święta zbliżają się nieubłaganie, a Ty nadal nie wiesz jaki prezent dla faceta będzie najlepszy? Jeśli mogę coś zasugerować, warto spojrzeć w kierunku… klocków. Zobacz nowość: LEGO F1 2025. Jest tylko jeden spory problem. Większość z nich pojawi się w przyszłym roku. Wydaje mi się jednak, że warto poczekać. Zresztą, sam zobacz.

Nowość: LEGO F1 2025. Obie marki kontynuują współpracę.
Nowość: LEGO F1 2025. Obie marki kontynuują współpracę.

Zabawki są tylko dla dzieci? Cóż, nie powiedziałbym. Szczególnie patrząc na współpracę LEGO i Formuła 1. Nowa kolekcja trafi na rynek już niebawem, bowiem podpisano wieloletnie partnerstwo strategiczne obu marek. Co to będzie? LEGO F1 2025 nawiązuje do zespołów F1 i obejmuje takie serie jak: LEGO DUPLO, LEGO City, LEGO Speed Champions, a także LEGO Collectibles. Dzięki temu każdy fan „królowej motorsportu” znajdzie coś dla siebie. Tym bardziej, że w przyszłym roku Formuła 1 świętuje 75-lecie.

Nowość: LEGO F1 2025. Obie marki kontynuują współpracę.
Nowość: LEGO F1 2025. Obie marki kontynuują współpracę.

Sprawdź przy okazji jak wygląda LEGO Icons Endurance.

Nowość: LEGO F1 2025. Obie marki kontynuują współpracę.
Nowość: LEGO F1 2025. Obie marki kontynuują współpracę.

Szczegółowe informacje na temat LEGO F1 2025

LEGO® DUPLO®:

Nowość: LEGO F1 2025. Obie marki kontynuują współpracę.
Nowość: LEGO F1 2025. Obie marki kontynuują współpracę.

LEGO® City:

Nowość: LEGO F1 2025. Obie marki kontynuują współpracę.
Nowość: LEGO F1 2025. Obie marki kontynuują współpracę.

LEGO® Speed Champions:

Nowość: LEGO F1 2025. Obie marki kontynuują współpracę.
Nowość: LEGO F1 2025. Obie marki kontynuują współpracę.

LEGO® Collectibles:

Wszystkie informacje na temat prezentowanych klocków znajdziesz na stronie: www.LEGO.com/F1.

Nowość: LEGO F1 2025. Obie marki kontynuują współpracę.
Nowość: LEGO F1 2025. Obie marki kontynuują współpracę.
Exit mobile version