104
Views

Edyta i Cezary Pazurowie w Łazienkach Królewskich

Marka LAVARD zdecydowała się ponownie podjąć współpracę z Edytą i Cezarym Pazurami. Duet jest uosobieniem miłości, wzajemnego szacunku oraz stylu. To właśnie było powodem kooperacji.

„Pozostanie z LAVARD na kolejny sezon to dla nas prawdziwy zaszczyt. Ostatni rok pozwolił nam poznać markę od wewnątrz, zaprzyjaźnić się z osobami, które ją budują i zbudować wartościową relację. Niezmiennie też utożsamiamy się z jej głównymi wartościami: rodzinność, miłość, wzajemny szacunek” – komentuje Cezary Pazura.

„Doceniamy doskonałej jakości tkaniny, elegancję krojów i dbałość o szczegóły Choć nie tylko. LAVARD to marka, która ma piękną tradycję, wywodzi się z Polski i cały proces produkcyjny jest właśnie tu. To dla nas bardzo cenne„ – dodaje Edyta Pazura.

LAVARD prezentuje kolekcję na sezon wiosna-lato 2018. Pazurowie ponownie ambasadorami marki

Drugi rok współpracy

„LAVARD to marka, która tworzy modę z myślą o eleganckich mężczyznach i kobietach. Dla której, niezmiernie ważna jest jakość, polskie rzemiosło, tradycja. Jesteśmy profesjonalistami i z profesjonalistami pragniemy pracować. Kontynuacja współpracy z Edytą i Cezarym Pazurami była więc dla nas czymś naturalnym. W najnowszej kampanii pokazujemy więc, co jest dla nas najważniejsze. Na styku wspólnych wartości, nasi ambasadorzy zabierają nas w opowieść o najnowszej kolekcji w szykowne miejscu z ogromną tradycją. To zabieg, który odzwierciedla świat marki” – mówi Marcin Gacek, prezes LAVARD.

LAVARD prezentuje kolekcję na sezon wiosna-lato 2018. Pazurowie ponownie ambasadorami marki

Jak powstają produkty marki LAVARD?

Za LAVARD stoi wielopokoleniowe doświadczenie krawieckie, które stało się podwaliną do stworzenia nowoczesnej marki oferującej swoim klientom wzornictwo na światowym poziomie. Oferta to szerokie spektrum odzieży klasycznej i eleganckiej zarówno dla mężczyzn jak i kobiet. Cały proces produkcyjny odbywa się w Starem Bystrem, urokliwej okolicy u podnóża Tatr. Od projektowania kolekcji, tworzenia konstrukcji i testowania modeli, po produkcję i spedycję – na każdym etapie LAVARD kontroluje swój produkt, tak aby spełniał on wysokie wymagania klientów. Marka tworzy swoje kolekcje w oparciu o doskonałej jakości włoskie tkaniny oraz światowe trendy w modzie i wysokim krawiectwie.

 

Sesja wizerunkowa wiosna-lato 2018

Zdjęcia: Agnieszka Kulesza i Łukasz Pik

Stylizacja: Robert Kiełb

Produkcja: Gabriela Kwiatkowska

Make-up: Iza Kućmierowska

Włosy: Emil Zed

Scenografia: Piotr Stachurski

Miejsce: Łazienki Królewskie, Warszawa

 

LAVARD prezentuje kolekcję na sezon wiosna-lato 2018. Pazurowie ponownie ambasadorami marki

Kategoria artykułu
Moda męska
Daniel Laskowski

Jestem pomysłodawcą magazynu, który właśnie przeglądasz. Miałem okazję pisać treści dla wielu portali internetowych, a także gazet. Interesuję się nowymi technologiami, motoryzacją (przede wszystkim samochodami, chociaż coraz mocniej patrzę w kierunku motocykli typu bobber) oraz muzyką. Nie skupiam się jednak na jednym gatunku. Słucham zarówno jazzu, jak i muzyki elektronicznej. Na łamach MenWorld.pl zajmuję się zarówno tworzeniem treści, jak i zarządzaniem całym portalem.

Możliwość opublikowania komentarza wyłączona.