Aplikacja H&M dobierze ubrania na podstawie zdjęć

Zakupy w H&M na podstawie fotek

Na wielu rynkach e-commerce jest bardzo ważnym źródłem dochodów. Zdarza się, że odpowiada on za 25 do nawet 30 % całych obrotów. Dlatego też wiele firm z branży odzieżowej skupia się na rozwoju internetowej sprzedaży. Jedną z nich jest szwedzka H&M, która postanowiła dodać ciekawą funkcję w swoim sklepie. Mowa o aplikacji, która pomaga w doborze oferty na podstawie zdjęć innych ubrań. Jak to działa?

 

Pokaż mi zdjęcie, a ja dobiorę Ci ubrania

Użytkownicy aplikacji H&M tworzą zdjęcie jakiegoś elementu ubioru. W tym momencie do działania wkracza funkcja Image Search. Odpowiada ona za wyszukanie oraz wyświetlenie produktów, które znajdują się w asortymencie sklepu oraz, co najważniejsze pasują do danej rzeczy z fotki. Funkcja ta działała na początku (uruchomiona została w maju 2017) w Wielkiej Brytanii, Holandii, Danii oraz Finlandii. Niedawno mogą z niej korzystać osoby chcące zrobić zakupy w Belgii, Francji, Włoszech, Rosji, a także w Polsce, Szwajcarii, Turcji oraz Irlandii. Niebawem do listy dołączą kolejne kraje.

 

Ułatwienie czy zbędny gadżet?

Jak widać producenci z branży odzieżowej (i nie tylko) starają się zaskoczyć, a więc i zatrzymać przy sobie każdego klienta. To za sprawą bardzo dużej liczby konkurencyjnych firm. My na tym zyskujemy, ponieważ oferty są coraz bardziej atrakcyjne. Co Wy o tym sądzicie?

 

Źródło: Businessinsider

Dołącz do newslettera

Popularne artykuły

TV do oglądania filmów i seriali. Jaki wybrać w 2022 roku?

Wszyscy widzimy co dzieje się za oknem. Pogodę można...

Instagram dostępny od 18 roku życia? Nowy regulamin Meta

Instagram dostępny od 18 roku życia? Nieletni nie będą...

Cristiano Ronaldo w Barcelonie? Portugalczyk został zaoferowany FCB!

Cristiano Ronaldo swoimy wywiadem z Piersem Morganem wywołał ogromną...

God of War: Ragnarok recenzja na PS5 – bóg wojny powraca!

God of War: Ragnarok to najbardziej wyczekiwana premiera tego...


Daniel Laskowski
Daniel Laskowskihttp://menworld.pl
Jestem pomysłodawcą magazynu, który właśnie przeglądasz. Miałem okazję pisać treści dla wielu portali internetowych, a także gazet takich jak PC World. Interesuję się nowymi technologiami, motoryzacją (przede wszystkim samochodami, chociaż coraz mocniej patrzę w kierunku motocykli typu bobber) oraz muzyką. Nie skupiam się jednak na jednym gatunku. Słucham zarówno jazzu, jak i muzyki elektronicznej. Na łamach MenWorld.pl zajmuję się zarówno tworzeniem treści, jak i zarządzaniem całym portalem.

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj
Captcha verification failed!
Ocena użytkownika captcha nie powiodła się. proszę skontaktuj się z nami!