102
Views

W raporcie Komunikacja SMS w Polsce znajdą się informacje dotyczące komunikacji mobilnej, ze szczególnym uwzględnieniem SMS-ów i tego, jaką rolę pełnią one w naszym życiu prywatnym, zawodowym i społecznym. Jaka jest ich popularność, częstotliwość oraz obszary wykorzystywania. Wśród analizowanych wątków pojawi się kwestia użyteczności wiadomości SMS. W codziennych kontaktach z bliskimi, korzystania z usługi SMS Premium, komunikacji ze strony urzędów i instytucji publicznych, a także sklepów czy punktów usługowych. Z uwagi na jubileuszową edycję, obok najnowszych wyników, opublikowane będą również odniesienia do trendów z lat ubiegłych.

Piąty rok z rzędu kompleksowo analizujemy znaczenie komunikacji mobilnej w Polsce, w tym przede wszystkim SMS-ów. Odpowiedzi ankietowanych z pewnością pomogą nam poznać aktualne preferencje Polaków dotyczące współczesnej komunikacji, a także będą wskazówką dla przedsiębiorców lub instytucji użyteczności publicznej do tego, jak efektownie komunikować się z konsumentami oraz obywatelami – mówi Edyta Godziek, PR & Marketing Manager Platformy SerwerSMS.pl. – Wyniki badania wraz z analizą porównawczą względem lat ubiegłych opublikujemy w jubileuszowej edycji raportu Komunikacja SMS w Polsce 2016 – dodaje Edyta Godziek.

Startuje jubileuszowa edycja badania Komunikacja SMS w Polsce 

Zainteresowani mogą wypełnić ankietę na stronie http://badanie.serwersms.pl​. Wybierając odpowiedni wariant w zależności od tego, czy wykorzystują SMS-y wyłącznie na użytek prywatny (badanie konsumenckie) czy prowadzą firmę i robią to również w celach biznesowych, bądź taką opcję rozważają (suplement dla biznesu). Patronat medialny nad raportem Komunikacja SMS w Polsce objęły serwisy: WhatNext.pl, eGospodarka.pl, DobraStronaInternetu.pl, Jaka-komorka.pl, TechON.pl oraz MenWorld.pl. Partnerzy merytoryczni badania to dotPR oraz Get More Social.

 

Kategoria artykułu
Biznes · Ciekawostki
Daniel Laskowski

Jestem pomysłodawcą magazynu, który właśnie przeglądasz. Miałem okazję pisać treści dla wielu portali internetowych, a także gazet. Interesuję się nowymi technologiami, motoryzacją (przede wszystkim samochodami, chociaż coraz mocniej patrzę w kierunku motocykli typu bobber) oraz muzyką. Nie skupiam się jednak na jednym gatunku. Słucham zarówno jazzu, jak i muzyki elektronicznej. Na łamach MenWorld.pl zajmuję się zarówno tworzeniem treści, jak i zarządzaniem całym portalem.

Możliwość opublikowania komentarza wyłączona.