Od kilku godzin nie działa Pekao24 i PeoPay. Awaria Pekao zgłaszana jest przez coraz większą liczbę klientów. Niestety, obecnie nie wiadomo kiedy usługi bankowości elektronicznej będzie znów będą dostępne. Pojawiła się aktualizacja dotycząca awarii. Bank informuje, iż usterka została już zlikwidowana.
Analizując portal Downdetector.pl, możemy zobaczyć coraz większą liczbę zgłoszeń klientów banku Pekao (tego z żubrem). Pierwsze wzmianki na temat awarii pojawiły się już około godziny dziesiątej. Po godzinie trzynastej liczba zgłoszeń znów wzrosła do około 2100. Osoby, które próbują uruchomić aplikację otrzymują komunikat „spróbuj ponownie później”. Jak widać, administracja banku pracuje nad naprawą błędu, jednak ostatecznie nie wiadomo kiedy błąd zostanie naprawiony.
Awaria Pekao – nie działa Pekao24 i PeoPay
Czytając komentarze klientów Pekao możemy wywnioskować, że logowanie z poziomu komputera już działa, jednak nadal użytkownicy nie mogą korzystać z aplikacji. Ludzie martwią się również tym, że nie mogą wykonać przelewów, przez co obawiają się nałożenia kar. Wydaje mi się jednak, że kwestią czasu jest naprawa awarii. Ciekawe czy bank poinformuje klientów co było przyczyną. Miejmy nadzieję, że sprawnie wszystko wróci do normy.
Sprawdź również inne nasze artykuły z kategorii internet.
Aktualizacja – aplikacja jest już dostępna
Warto dodać, że Pekao24 oraz PeoPay są już dostępne. Wszystkie systemy działają prawidłowo. Bank przeprasza za utrudnienia.