Takiej informacji we wtorek nie spodziewał się chyba nikt! Polska firma przewozowa poinformowała o współpracy z topowym europejskim klubem – InPost sponsorem Atletico Madryt!
InPost sponsorem legendarnego klubu piłkarskiego
Hiszpania to jeden z najprężniej rozwijających się rynków grupy InPost. Według danych przekazanych przez europejskiego lidera wśród platform dostaw dla e-commerce, na terenie tamtejszego kraju działa już ponad 8000 punktów odbioru OOH.
Przeczytaj także: IO 2028 w LA. W USA zadebiutuje sześć nowych dyscyplin
Dlatego też w ramach szerzenia swojej popularności wśród Hiszpanów, InPost został oficjalnym sponsorem jednego z najlepszych klubów zarówno w Hiszpanii, jak i w całej Europie – Atletico Madryt. Klub z ponad stuletnią historią jest jednym z najbardziej utytułowanych zespołów ostatnich lat – w ciągu 12 ostatnich sezonów zdobył on 10 trofeów, dwunasty sezon z rzędu zagra też w Lidze Mistrzów.
Cieszymy się, że możemy powitać Grupę InPost w naszej sportowej rodzinie. Jeśli jest jedna rzecz, która nas charakteryzuje, to jest to fakt, że potrafimy iść pod prąd, aby spełniać nasze marzenia – jesteśmy prawdziwymi fighterami. Wierzymy, że InPost jest idealnym partnerem, który będzie nam towarzyszył w nadchodzących sezonach, w których będziemy walczyć o pozostanie na szczycie i o zdobywanie kolejnych tytułów, robiąc to inaczej niż pozostali – z pokorą, profesjonalizmem i nieustanną pracą.
Óscar Mayo, COO Atlético Madrid.
Na czym będzie polegać współpraca InPost i Ateltico Madryt?
Umowa sponsorska pomiędzy grupą InPost a Atletico Madryt przewiduje, że firma świadcząca usługi dostaw dla platform e-commerce, będzie obecna ze swoimi maszynami Paczkomat® na stadionie Civitas Metropolitano, natomiast reklamy marki będą wyświetlać się na bandach LED zarówno na boisku, jak i poza nim podczas meczów LaLiga i będą także widoczne w strefie kibica.
To jednak nie wszystko, ponieważ InPost stanie się oficjalnym dostawcą sklepu klubu – fani, którzy zrobią zakupy w oficjalnym sklepie hiszpańskiego zespołu, będą mogli odbierać swoje zamówienia z maszyn Paczkomat® i punktów PUDO.
Jestem dumny, że zostaliśmy Oficjalnym Partnerem Atlético Madryt. Pracowitość, zaangażowanie i determinacja – to nasze cechy wspólne. Rozszerzenie portfolio sponsorskiego Grupy InPost o współpracę z jednym z najlepszych klubów piłkarskich na świecie, potwierdza nasze ambicje dalszego rozwoju i ekspansji. Wierzę, że dzięki temu sojuszowi, kolejne miliony hiszpańskich fanów piłki nożnej zakochają się w dostawach InPost.
Rafał Brzoska, założyciel i CEO Grupy InPost.
Warto także wspomnieć, że polska firma jest także oficjalnym sponsorem angielskiego klubu Premier League, Newcastle United, reprezentacji Polski w piłce nożnej, olimpijczyków, w tym Natalii Kaczmarek i Wojciecha Nowickiego, a także wyścigu Tour de France.
Źródło: opr. wł./InPost