Jak dobrać zegarek do outfitu?

Często podczas wyboru zestawu ubrań zapominamy o niby drobnym, ale jakże ważnym elemencie. W dzisiejszym artykule chcielibyśmy podpowiedzieć Wam jak dobrać zegarek do outfitu. Zapraszamy!

Jeden z najważniejszych elementów stroju. Dobieramy zegarek do outfitu.

Wraz z Domodi.pl przygotowaliśmy dla Was kolejny artykuł. Co prawda nie jest to tekst z serii „poniedziałkowe stylizacje”, jednak jest on równie ważny. Dlaczego? Warto pamiętać o tym, że należy odpowiednio dobrać zegarek do outfitu. Nie możemy przecież założyć sportowego zegarka do eleganckiego stroju. Dlatego też przedstawiamy Wam trzy różne style ubioru: sportowy, casual’owy oraz elegancki. Dobraliśmy do nich różne zegarki, które oczywiście pasują do danego rodzaju outfitu. Aby nie przedłużać, zapraszamy do sprawdzenia naszych propozycji.

 

1. Sportowy look

Jak dobrać zegarek do outfitu?

Reklama

  • Podkoszulek Under Armour. Cena: 309 zł. Link.
  • Joggery Męskie STREET STAR. Cena: 34,99 zł. Link.
  • Bluza z kapturem Nike Perfektsport. Cena: 279,99 zł. Link.
  • Czapka męska CONVERSE. Cena: 89 zł. Link.
  • Zegarek cyfrowy Polar. Cena: 1469 zł. Link.
  • Zegarek sportowy Tommy Hilfiger. Cena: 870 zł. Link.
  • Zegarek męski Timex. Cena: 189 zł. Link.
  • Zegarek męski Timex. Cena: 470 zł. Link.

 

2. Casual

Jak dobrać zegarek do outfitu?

  • Kardigan Jones Vintage. Cena: 260 zł. Link.
  • Bering Mens Titanium Nylon. Cena: 850 zł. Link.
  • Q MARSHAL Zegarek cyfrowy. Cena: 1249 zł. Link.
  • Bering Mens Black Ceramic. Cena: 990 zł. Link.
  • Zegarek męski Lorus. Cena: 343,20 zł. Link.
  • Zegarek męski Tommy Hilfiger. Cena: 490 zł. Link.

 

3. Stylizacja smart office

Jak dobrać zegarek do outfitu?

  • Marynarka męska Lancerto. Cena: 399,90 zł. Link.
  • Tommy Hilfiger Męski. Cena: 980 zł. Link.
  • Tommy Hilfiger Męski. Cena: 790 zł. Link.
  • Zegarek męski Timex. Cena: 349 zł. Link.
  • Zegarek FOSSIL. Cena: 419 zł. Link.
  • Zegarek męski Timex Chronographs. Cena: 466 zł. Link.
  • EMPORIO ARMANI. Cena: 499 zł. Link.
Dodaj komentarz

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Reklama