Netflix dziś wieczorem? Propozycje filmów na piątkowy wieczór

Netflix i Microsoft nawiązały współpracę. Gigant z Redmond dostarczy reklamy do serwisu

O tym, że Netflix planuje wprowadzić reklamy do tańszych abonamentów pisaliśmy już kilka tygodni temu. Platforma oficjalnie potwierdziła plany i w ostatnim czasie szukała partnera biznesowego, który je dostarczy. Gigant streamingowy ogłosił, że za reklamy będzie odpowiadał Microsoft.

Platforma oficjalnie potwierdziła plany z reklamami oraz ich dostawcę

Ostatnie miesiące nie były zbyt dobre dla streamingowego giganta. Pierwszy raz od dekady stracił on klientów, a konkurencja w postaci innych platform mocno zaburzyła spokój Netflixa w tej branży. Konsumenci zaczęli odchodzić do HBO Max, Prime Video, Disney+ czy Hulu za sprawą znanych tytułów i przede wszystkim niższych cen.

Podwyżki cen cyfrowych gigantów typu Netflix?
Netflix i Microsoft nawiązały współpracę. Gigant z Redmond dostarczy reklamy do serwisu

Przeczytaj także: Disney Plus wprowadzi abonament z reklamami. Wiemy, ile będą trwać!

Przedsiębiorstwo próbując zapobiec „krwawieniu” ogłosiło, że platforma pracuje nad wprowadzeniem tańszych abonamentów, na których wyświetlane będą reklamy. Gigant niedawno oficjalnie potwierdził swoje plany i przez ten czas szukał partnera, który zajmie się dostawą treści reklamowych. Okazuje się, że platforma streamingowa weszła we współpracę z gigantem z Redmond.

Netflix nawiązuje współpracę z firmą Microsoft

Słabe wyniki finansowe, odejścia użytkowników, konkurencja i wątpliwa względem jej oferta platformy Netflix zmusiła przedsiębiorstwo do ruchów. Firma ogłosiła, że serwis zyska tańsze plany abonamentowe, w których znajdą się reklamy. Na taki ruch zdecydowała się konkurencja, więc w przypadku firmy z Los Gatos było to kwestią czasu. Przedsiębiorstwo ogłosiło, że podejmie współpracę z firmą Microsoft, która zajmie się dostarczaniem reklam.

Szczegóły współpracy obu gigantów technologicznych nie są znane. Nie wiem, jak dokładnie będzie wyglądać współpraca pomiędzy serwisem steramingowym a firmą założoną przez Billa Gatesa. Wiemy, że reklamy trafią do tańszych planów, jednak na ich temat nie ujawniono żadnych informacji. Obecnie najtańszy plan na NF kosztuje 29 złotych i oferuje oglądanie na jednym urządzeniu i do tego wszystkiego nie mamy nawet jakości HD! W tej cenie inne serwisy oferują jakość 4K i oglądanie na kilku urządzeniach jednocześnie. Zdecydowanie w polityce NF poszło coś nie tak!

Źródło: TechSpot