Nowe Audi RS 6 Avant – to już czwarta generacja sportowego kombi

25 lat linii RS, 25 lat wysokowydajnych Audi kombi. Prezentując nowe Audi RS 6, Audi Sport otwiera nowy rozdział w historii usportowionego Avanta. Jeszcze więcej mocy w połączeniu ze zwiększoną dzięki systemowi mild hybrid wydajnością, zamienia Audi RS 6 Avant w doskonałego kompana wielu różnorodnych wypraw.

Zawieszenie w nowym Audi RS 6

Zarówno przednia, jak i tylna oś nowego Audi RS 6 Avant to konstrukcje pięciowahaczowe, osobno pochłaniające siły wzdłużne i poprzeczne. Połączenia i ramy pomocnicze wykonane są głównie z aluminium. Rozstaw kół to 1668 mm z przodu i 1651 mm z tyłu. Standardowe adaptacyjne zawieszenie pneumatyczne RS z kontrolą stopnia tłumienia zestrojone zostało specjalnie z myślą o modelach RS.  Wysokość i twardość zawieszenia można regulować. Zawiera ono również automatyczną regulację poziomu. Nadwozie RS 6 Avant jest o 20 mm niżej zawieszone niż nadwozie standardowego A6 Avant. Przy prędkości powyżej 120 km/h zawieszenie obniża się o kolejne 10 mm. Z kolei przy niskich prędkościach, tryb „lift” – uniesienia, podnosi nadwozie o 20 mm.

Nowe Audi RS 6 Avant - to już czwarta generacja sportowego kombi

Dodaj komentarz

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Reklama