958
Views

Wiedzą kiedy i jak powiedzieć „Nie”

Wielu menadżerów i przedsiębiorców uważa, że mają za mało czasu. W takiej sytuacji istnieje wysokie ryzyko i realne niebezpieczeństwo, że łatwo mogą się wypalić, zwłaszcza jeśli jest to skala małej firmy. Sukcesy przedsiębiorców dają wiele możliwości dla ich działalności. Ważne jest zauważenie, że nie jest realnym, ani też korzystnym wykorzystywanie wszystkich możliwości, który pojawiają się na drodze. Należy je selektywnie wybierać i koncentrować uwagę na pomysłach o największym potencjale. Steve Jobs był w tym mistrzem. Po powrocie do Apple zmniejszył gamę 350 produktów do zaledwie 10 w okresie dwóch lat. Nadał im najwyższy priorytet, który do dzisiaj rozwija się w najlepszym kierunku. Trudno jest np. w spółkach technologicznych powiedzieć nie, zwłaszcza że pomysły rodzą się na poczekaniu. Zastanowić się jednak warto, kto korzysta ze wszystkich możliwości jakie daje scyzoryk szwajcarski? Cóż, większość wykorzystuje głównie samo ostrze, a reszta pozostaje nieporuszona, gdyż niewiele osób potrzebuje bardziej specjalistycznych sprzętów. Często mniej znaczy więcej i powiedzieć „nie” to prawdziwa sztuka, którą włada człowiek sukcesu.

Najwięksi przedsiębiorcy świata są asertywni. To bardzo ważne w biznesie

Najwięksi przedsiębiorcy świata są asertywni. To bardzo ważne w biznesie

1 2 3 4 5 6 7 8

Kategoria artykułu
Biznes
Wpis partnerski

MenWorld.pl to lifestylowy magazyn dla mężczyzn. Na łamach naszej witryny internetowej można przeczytać artykuły z wielu dziedzin, które powinny zainteresować prawdziwego faceta. Nasi redaktorzy tworzą teksty o motoryzacji, podróżach, modzie, nowych technologiach oraz kulturze. Każdego dnia pojawiają się kolejne artykuły pisane w formie blogowej.

    Możliwość opublikowania komentarza wyłączona.