Flashscore odświeża wygląd strony i aplikacji

Fani sportu zapewne doskonale znają portal oraz aplikację Flashscore. Dzięki niej możemy analizować na żywo wyniki czterdziestu dyscyplin sportowych. Livesport, właściciel portalu podjął decyzję o zmianie identyfikacji wizualnej. Wszystko po to, by podnieść poziom odbioru materiałów.

Przedsiębiorstwo poinformowało, że w ubiegłym roku osiągnęło rekordowy wynik 100 milionów użytkowników, którzy korzystali z Flashscore. Dodatkowo w 2021 osiągnięto sto milionów pobrań aplikacji na smartfony. Trzeba przyznać, że liczby te robią wrażenie. Ciekawy jestem, czy zakładając firmę piętnaście lat temu, jej właściciele myśleli o tym, że będą prężnie rozwijać swoje rozwiązania w czterdziestu siedmiu krajach. Mało tego, warto wiedzieć, że dziś firma z siedzibą w Pradze w Czechach zatrudnia ponad ośmiuset pracowników i generuje ponad 100 milionów euro obrotu rocznego.

Za rebranding, o którym mowa w artykule odpowiada DesignStudio z Londynu. Jest to przedsiębiorstwo projektujące między innymi dla Premier League oraz Champions League. Flashscore ma teraz nowe logo, projekt wizualny marki oraz cyfry inspirowane kultowymi tablicami wyników na stadionach. Warto również zauważyć, że dotychczas wybierając dyscyplinę zmieniała się kolorystyka portalu. Autorzy nowego projektu zrezygnowali z tego pomysłu. Powód? Przede wszystkim zabrakło kolorów, aczkolwiek według projektantów przekaz tracił na czytelności. Jestem innego zdania, ale może po prostu się nie znam.

Flashscore w Polsce

Portal, pierwotnie pod nazwą Livesports.pl został w naszym kraju uruchomiony w 2006 roku. Dziś miejsce, w którym możemy w szybki sposób poznać wyniki na żywo odwiedza około 3 miliony Polaków miesięcznie. Dlatego oczywistym jest, że w ubiegłym roku wśród użytkowników królowała piłka nożna. Drugie miejsce zajął tenis, trzecie natomiast koszykówka. Jeśli chodzi o najpopularniejsze zespoły również nie ma zaskoczenia. Przodowała Reprezentacja Polski. Tuż za nią znalazła się Legia, natomiast trzecie miejsce należy do Bayernu Monachium.

Jeśli chodzi o oglądalność, największą w ubiegłym roku cieszył się mecz Napoli – Legia, który obserwowało aż 616 tysięcy użytkowników. Niewiele mniej osiągnęło spotkanie Bayern – Augsburg (614 tysięcy) i Barcelona – Bayern (588 tysięcy). W kwestii najpopularniejszych sportowców w 2021 roku według Flashscore również nie ma zaskoczenia. Pierwsze miejsce zajmuje Robert Lewandowski, drugie Iga Świątek, trzecie natomiast należy do Cristiano Ronaldo.

Sprawdź również nasze publikacje z kategorii sport. Portal dostępny jest w języku polskim pod adresem flashscore.pl.

Dołącz do newslettera

Popularne artykuły

Roger Federer pożegnał się z tenisem! Były łzy wzruszenia.

Po finałowym meczu turnieju pokazowego Laver Cup Roger Federer...

UOKiK wygrywa w sądzie z właścicielem sieci Biedronka

Sąd podtrzymał decyzję UOKiK odnośnie kary 115 milionów złotych...

Intel prezentuje 13 generację procesorów Intel Core

Podczas konferencji Innovation Pat Gelsinger, Intel zaprezentował także 13...

Walka w budce telefonicznej podczas PRIME Show MMA 3

PRIME Show MMA 3 zachwyca pomysłowością. Walka w budce...

T-mobile wprowadza swoją markę smartfonów z 5G. T Phone 5G

Według badań wynika, że ponad połowa Polaków korzysta ze...
Daniel Laskowski
Daniel Laskowskihttp://menworld.pl
Jestem pomysłodawcą magazynu, który właśnie przeglądasz. Miałem okazję pisać treści dla wielu portali internetowych, a także gazet takich jak PC World. Interesuję się nowymi technologiami, motoryzacją (przede wszystkim samochodami, chociaż coraz mocniej patrzę w kierunku motocykli typu bobber) oraz muzyką. Nie skupiam się jednak na jednym gatunku. Słucham zarówno jazzu, jak i muzyki elektronicznej. Na łamach MenWorld.pl zajmuję się zarówno tworzeniem treści, jak i zarządzaniem całym portalem.

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj