InPost nie działa. Użytkownicy zgłaszają problemy aplikacji i strony www

InPost zamierza stworzyć własny system płatności

InPost pozwala na szybkie wysyłanie i odbieranie paczek za pomocą specjalnych urządzeń. Klienci cenią sobie wygodę. Teraz komfort korzystania z usług firmy będzie jeszcze bardziej przystępny użytkownikom, ponieważ firma planuje stworzyć własny system płatności – InPost Pay.

Firma rozwija skrzydła

Usługi firmy InPost przyczyniły się do rozwoju nie tylko rynku przesyłkowego, ale także e-handlu. Maszyny polskiej firmy pozwalają szybkie odbieranie i wysyłanie przesyłek w Polsce. Urządzenia znajdują się praktycznie w każdym mieście, miasteczku i wiosce w naszym kraju.

Przeczytaj także: InPost bardziej przyjazny osobom z problemami zdrowotnymi

InPost chce się cały czas rozwijać, dlatego też poszerza swoje usługi na kolejny rynek. Okazuje się, że firma zgłośniła wniosek do Urzędu Patentowego o nazwę InPost Pay. Będzie to nowa usług płatności, która ma jeszcze bardziej wpłynąć na prostotę korzystania z usług polskiej firmy.

InPost Pay – nowa metoda płatności na rynku

In Post Pay to nowa metoda płatności, którą zdecydowała się wprowadzić polska firma. Usługa będzie działała na takiej samej zasadzie jak dobrze znane Apple Pay, Google Pay, czy ostatnio wprowadzone Allegro Pay. W opisie systemu możemy przeczytać, że system będzie odnosił się m.in. do płatności elektronicznych związanych z usługami pocztowymi i kurierskimi, terminali do płatności elektronicznych, usług płatności bezdotykowych, czy płatności internetowych.

Firma kurierska w żaden sposób nie odniosła się jeszcze do tych informacji. Znak towarowy InPost Pay zgłoszono 9 listopada 2021 roku, a o rejestrację ujawniono 15 listopada.

Źródło: Bankier