160
Views

Po wielu latach marka GAP wróciła do Polski. 20 października przy il. Koszykowej 24 w Warszawie odbyło się wydarzenie, które promowało ponowne wejście amerykańskiej marki na polski rynek. Przy okazji zaprezentowano również nową kampanię ICONS.

Marka GAP wraca na polski rynek

Amerykańska marka GAP po wielu latach nieobecności powróciła na polski rynek. Z tej okazji 20 października przy ul. Koszykowej 24 w Warszawie odbył się event, na którym można było nie tylko spotkać influencerów promujących markę, media oraz prasę, ale również podziwiać nową kampanię ICONS, czyli kolekcję odświeżonych, legendarnych ubrań marki, które stylizują kolejne pokolenia nieprzerwanie od 1969 roku.

Przeczytaj także: Pako Lorente i Jan Błachowicz szukają ambasadorów marki. Może to Ty?

Marka GAP oferuje ubrania dla kobiet, mężczyzn i dzieci i wraz ze wkroczeniem na polski rynek uruchomiono internetowy sklep, na którym prezentowana jest najnowsza kapania ICONS. Ikony marki, które od 1969 roku projektowane są z myślą o nowych pokoleniach i trendach, zostały odświeżone i były motywem przewodnim wydarzenia, które odbyło się w miniony czwartek.

Duch lat 90. obecny na wydarzeniu promującym powrót brandu

Studio ÇA VA Koszykowa, w którym odbyło się wydarzenie, zostało zaaranżowane tak, aby każde z pomieszczeń pełniło inne funkcje. W pierwszym z nich można było znaleźć interaktywne muzeum marki GAP. W środku przedstawiono instalację składającą się ze sztandarowych produktów amerykańskiego brandu. Wyszczególnione zostały głównie ikony, takie jak koszulki z kieszonką, klasyczne bluzy z kapturem z logo marki, bojówki i plisowane spodnie khaki białe koszule czy jeansowe spodnie.

Kolejne pomieszczenie było całkowicie zarezerwowane dla denimu. Marka ta opiera sporą część swojej historii właśnie na tym materiale. W latach 70. prawdziwą furorę robiły spodnie jeansowe z wysokim stanem, natomiast w latach 90. hitem stały się luźnie dżinsy z organicznej bawełny. W studiu znalazł się także pokój w formie dużej fotobudki, który dawał gościom jeszcze większą interakcję z marką.

Wydarzenie zorganizowane w duchu lat 90. jest bezpośrednim powiązaniem pomiędzy bogatą historią marki tworzoną od 1969 roku a odświeżonymi klasykami z najnowszej kolekcji ICONS. W kolejnych miesiącach marka GAP planuje dalszy rozwój na terenie naszego kraju. W listopadzie pojawi się aplikacja mobilna, a w 2023 roku marka planuje stworzyć sklepy stacjonarne w wybranych galeriach handlowych.

Źródło: Info. prasowe

Kategoria artykułu
Moda męska
Karol Snopek

Sport i nowe technologię to dziedziny, w których czuję się najlepiej. Nie widzę świata poza Boston Celtics i tym co dzieje się w NBA. Wielki fan J. Cole i muzyki spod gatunku R'n'B!

    Możliwość opublikowania komentarza wyłączona.