Site icon MenWorld.pl

Mirinda Free i 7UP Free – popularne napoje bez cukru

Można śmiało napisać – “w końcu”! PepsiCo wprowadza do sprzedaży dwie nowe wersje popularnych napojów. Mirinda Free oraz 7UP Free to oczywiście “bezcukrowe” odpowiedniki. Co ciekawe, Polska jest pierwszym rynkiem a świecie, w którym marka zdecydowała się na wprowadzenie Mirindy bez cukru.

Coraz więcej Polaków ogranicza ilość spożywanego cukru. To dobrze, bowiem wyjdzie nam to na zdrowie. Aby nie rezygnować z ulubionych napojów, PepsiCo wprowadza warianty bez cukru. Mirinda Free oraz 7UP Free mają zapewniać nadal ten sam smak, ale przy okazji zostały pozbawione składnika, przez który coraz więcej osób musiało zrezygnować z tego napoju.

Mirinda Free i 7UP Free - popularne napoje bez cukru

Mirinda Free i 7UP Free – napoje bez cukru

Segment napojów bezcukrowych zyskuje na popularności. Szczególnie w krajach Europy Zachodniej. Nawet 1/3 konsumentów woli produkty bez zawartości cukru. W związku z tym marka PepsiCo zdecydowała się wprowadzić nie tylko bezcukrowe napoje typu cola, ale również inne, po które chętnie sięgają Polacy. Napoje te powinny stopniowo pojawiać się w sprzedaży w wariantach: 0,5l, 0,85l, 1l oraz 1,5l. Skusicie się na Mirindę lub 7UP bez cukru? A może nie lubicie takich napojów i po prostu, sięgacie po wodę?

Warto przy okazji dodać, że PepsiCo “uruchamia” kampanię reklamową, która promuje opcje “bezcukrowe”. Mają one sugerować, że nowe napoje mają nadal 100% smaku, ale przy okazji 0% cukru. Reklamy pojawią się głównie w mediach społecznościowych, takich jak Facebook czy YouTube. Również w sklepach mają być udostępnione ekspozycje POS, które mają zachęcić konsumentów do spróbowania napoju bez cukru.

Sprawdź również nasze publikacje z kategorii kulinaria.

Exit mobile version