Nowa kolekcja Lee Jeans - marka wraca do korzeni
Nowa kolekcja Lee Jeans - marka wraca do korzeni

Nowa kolekcja Lee Jeans – marka wraca do korzeni

Wstecz1 z 3Następna
Użyj ← → na klawiaturze, by przeglądać podstrony

Nowa kolekcja Lee Jeans

Sto trzydzieści lat temu w Kansas powstała marka Lee Jeans. Jej autorem był H.D Lee, osoba przedsiębiorcza, której nie brakowało pomysłów, a także innowatorskich rozwiązań. Aby uczcić kolejną rocznicę powstania jednej z najpopularniejszych marek autorzy kampanii wykorzystali przedstawicieli różnych branż. Nowa kolekcja Lee Jeans zostanie zaprezentowana przez mieszkańców Kansas. Pojawi się między innymi artysta hip-hopowy Kye Colors. Oprócz niego wystąpią współzałożyciele studia projektowego Brasstacks, a więc Kevin i Molly Jarvis. Zobaczymy również właściciela i szefa kuchni restauracji The Russell, Amante Domingo. Nie zabrakło autorki piosenek i piosenkarki zespołu Yes You Are, Kianny Alarid. W nowej kampanii Lee Jeans znaleźli się również: stylistka Amy Appleton Dreyer oraz producent muzyczny i gitarzysta w Paper Planes, Danny Santell. Osoby te opowiedzą o Kansas, a także o tym, jak widzą markę Lee Jeans.

Wstecz1 z 3Następna
Użyj ← → na klawiaturze, by przeglądać podstrony

MOŻE CIĘ ZAINTERESOWAĆ
adidas i Parley for the Oceans angażują się