PUMA Mostro, nowa kolekcja, w której dominuje minimalizm

PUMA wypuszcza na rynek dwie nowe kolorystyki swojego legendarnego modelu Mostro.
PUMA Mostro, nowa kolekcja, w której dominuje minimalizm PUMA Mostro, nowa kolekcja, w której dominuje minimalizm
PUMA Mostro, nowa kolekcja, w której dominuje minimalizm. Fot. mat. prasowe

Jak połączyć przeszłość z teraźniejszością? Legendarnym modelem PUMA Mostro, który w najnowszej kolekcji kontynuuje swoją historię, wkracza na rynek w zupełnie dwóch nowych wariantach kolorystycznych.

Legenda wraca w świeżym wydaniu

Debiut klasycznego modelu Mostro, którego nazwa pochodzi od włoskiego słowa „potwór” miał miejsce w 1999 roku. Nazwa modelu nie jest przypadkowa, ponieważ oddaje ekstremalny wygląd, czerpiący inspiracje zarówno z kolców sprinterskich z lat 60., jak i butów surferskich, które nosili surferzy w latach 80.

Przeczytaj także: T-shirty na różne okazje – sprawdź jak dobrać je do różnych stylizacji

Z okazji 25-lecia powstania tego modelu, PUMA niedawno sięgnęła do swojego archiwum i ponownie wprowadziła na rynek model Mostro, który nawet na tle dzisiejszych, futurystycznych butów, wyróżnia się niespotykanym designem. Teraz PUMA Mostro powraca w nowych barwach

PUMA Mostro, nowa kolekcja, w której dominuje minimalizm. Fot. mat. prasowe
Model Mostro od PUMA, będzie dostępny w dwóch nowych kolorach.Fot. mat. prasowe

PUMA Mostro w dwóch nowych kolorach

PUMA Mostro dostępna będzie w dwóch nowych kolorach – Vapor Gray/Frosted Ivory oraz Black/Strong Gray. Obie wersje tego modelu charakteryzują się subtelnym, przygaszonym wykończeniem, a także zastosowanie technicznego materiału ripstop na cholewce. But łączy w sobie ponadczasowe połączenie hybrydowego designu, nawiązującego do modelu z końca lat 90., jednocześnie zachowując elegancję i prostotę.

Mostro to model o niskim profilu, który wyróżnia się rozpoznawalnymi elementami, takimi jak kolczasta podeszwa, a także funkcjonalne zapięci ana pasek. Najświeższe modele z najnowszej serii Mostro od marki PUMA, dostępne będą od 21 września 2024 roku u wybranych sprzedawców na całym świecie, m.in. END. Clothing, Slam Jam, KITH, SSENSE, Atmos oraz SNS.

Źródło: opr. wł./info. prasowa

Dodaj komentarz

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Reklama