PUMA x Haribo, czyli cukierkowa kolaboracja

Haribo świętuje swoje 100-lecie powstania, dlatego też z tej okazji przy kolaboracji z marką PUMA powstał naprawdę smaczny projekt. Kolekcja butów, ubrań i dodatków podkreśla tradycję producenta żelek!

PUMA x Haribo – kolaboracja pełna smaków

Producent żelków powstał w 1920 roku w niemieckim mieście Bonn. Z racji swojego stulecia producent postanowił uczcić je specjalną kolekcją odzieży i butów. Jej stworzeniem zajęła się marka PUMA. Aby jak najlepiej oddać ducha Haribo, PUMA skupiła się na charakterystycznym opakowaniu słodyczy i jego kolorach. To właśnie do opakowania nawiązuje najnowsza kolekcja, w której znajdziemy buty, ubrania i różnego rodzaju dodatki.

Przeczytaj także: Neymar Jr. bohaterem kampanii PUMA Wild Rider

Kolorowa kolekcja od kultowych marek

PUMA przygotowała trzy wersje odzieży w kolaboracji z marką Haribo. W pierwszym dropie znajdziemy buty o klasycznej sylwetce – CA PRO i Street Rider. Obuwie zostało ozdobione zawieszkami HARIBO Złote Misie i dodano do nich dodatkowe elementy, takie jak przezroczysta nakładka z TPU i złota nakładka na pięcie. W tej kolekcji znajdują się także koszulki i spodenki, które zainspirowane są kolaboracją obu marek.

Drop numer 2 to przede wszystkim kultowy modelu butów Suede inspirowany kolaboracją PUMA x Haribo. Dostępny jest on w trzech wersjach kolorystycznych, klasycznych dla żelków Złote Misie – czerwonym, zielonym i żółtym. Obuwie zostało wyposażone w półprzezroczystą podeszwę z nadrukiem Złotych Misiów, logo producenta żelków na pięcie i zawieszkę marki.

Ostatni, trzeci drop zawiera modele butów RS-X3, Suede Triplex, Suede Wn’s Mix oraz Suede Wn’s. Obuwie oferuje bogatą i przede wszystkim barwną kolorystykę, przyozdobione zostało również grafikami nawiązującymi do współpracy. Model Suede Triplex został oznaczony hasłem „The Happy World of Haribo”. Drop 3 obejmuje także bluzy, koszulki, szorty i dresy T7.

Kolekcja będzie dostępna na przestrzeni 2021 roku. Wszystkie produkty można zamówić na stronie PUMA oraz kupić w sklepach stacjonarnych marki.