Spotify to największy serwis do streamowania muzyki na świecie. Spotify Premium to comiesięczny wydatek rzędu 20 złotych. Serwis pracuje jednak nad nowym planem abonenckim, który ma kosztować zdecydowanie mniej. Jest jednak jedno „ale”!
Spotify Premium za mniej niż 5 złotych?
Spotify chcąc pozostać przed konkurencją, musi cały czas się rozwijać. Szwedzki serwis do streamowania muzyki w ostatnim czasie uruchomił funkcję dla posiadaczy zegarków Apple Watch, dzięki której są oni w stanie zapisać na swoim smartwatchu ulubione piosenki i słuchać ich w trybie offline. Kolejnym ciekawym zabiegiem, który miał na celu przyciągnąć nowy klientów była promocja dla posiadaczy aplikacji TikTok, która umożliwiała zdobycie konta Spotify Premium na kilka miesięcy za darmo.
Przeczytaj także: Spotify ma dla was coś na te ciepłe, wakacyjne dni!
Spotify jest oczywiście darmowym serwisem streamingowym, na którym może zalogować się każdy. Istnieje jednak kilka haczyków. Darmowy plan przepełniony jest reklamami, które nie są natarczywe, ale jednak występują. O ile jest całkowicie normalnym zabiegiem, bo przecież serwis musi działać tak, aby namówić użytkownika na zakup wersji Premium, to w darmowym planie mamy jeszcze kilka „udogodnień”. Osoby, które posiadają darmowe konto, nie mogą wybierać poszczególnych piosenek z albumów, utwory odtwarzane są losowo i mają możliwość zmiany utworu jednie sześć razy na godzinę.
Nowy plan może to zmienić
Nie każdy jest skłonny płacić 20 złotych miesięcznie za Spotify Premium. Dlatego też szwedzki serwis streamingowy pracuje nad planem, który będzie zakładał, że abonament nie wyniesie więcej niż 0,99 dolara. W przeliczeniu na złotówki jest to około 4 złote. Brzmi fantastycznie, nieprawdaż? Co zatem znalazłoby się w takiej ofercie?
Jak się okazuje, Spotify Premium w tej cenie w dalszym ciągu będzie odtwarzało reklamy. Abonent zyska jednak możliwość nieokreślonej liczby zmiany utworów oraz wyboru dowolnej piosenki z interesującego go albumu. Tym sposobem serwis chce dać użytkownikowi większą kontrolę nad korzystaniem z jego usług, jednocześnie w dalszym ciągu odtwarzać reklamy.