93
Views

Creative Outlier Air Sports

Główną atrakcją jest Creative Outlier Air Sports, który stanowi przełomową pozycję w kategorii prawdziwych bezprzewodowych słuchawek dousznych z dużą żywotnością baterii (10 godzin na ładowanie, 30 godzin w sumie) i niezrównana jakość dźwięku (aptX i AAC audio przez Bluetooth 5.0). Dzięki wskaźnikowi odporności IPX5, który sprawia, że ​​słuchawki są odporne na pot i wygodne, nadają się idealnie do całodziennego korzystania z telefonu, jest to doskonały wybór zarówno dla aktywnego stylu życia, jak i biznesu. Creative z dumą przedstawił Mistrzynię Polski w triathlonie Ironman 70.3, Ewę Komander, jako ambasadorkę marki  Creative i produktów Outlier Air Sports i Outlier Active.

Zaprezentowano także Mivo Play

Creative Muvo Play, przenośny głośnik stworzony z myślą o doskonałej jakości na zewnątrz dzięki wodoodporności IPX7, potężnym, dwuzakresowym mikrokontrolerom w pełnym zakresie dla bogatego basu, najnowszemu połączeniu Bluetooth 5.0 i długiej żywotności baterii (10 godzin)

Creative również ma bezprzewodowe słuchawki douszne

Na konferencji zaprezentowano nowe głośniki Creative Pebble Plus

Głośniki stacjonarne Pebble Plus, 2.1 z zasilaniem USB, wyposażone w nowo zaprojektowany autonomiczny subwoofer, zapewniający najwyższe efekty basowe – jedyny w swoim popularnym poprzedniku Creative Pebble. Nowatorska konstrukcja satelitów powoduje, że dźwięk dociera bezpośrednio do uszu słuchacza a nie na jego klatkę piersiową.

Creative również ma bezprzewodowe słuchawki douszne

Sportowcy docenią słuchawki Outlier Active

Outlier Active, odporne na pot słuchawki douszne, które utrzymują pompowanie adrenaliny w sporcie dzięki wysokiej jakości dźwiękowi Bluetooth w doskonałej cenie.

Creative również ma bezprzewodowe słuchawki douszne

Ceny i dostępność produktów:

  • Outlier Air Sports w cenie 389 zł, od lipca w polskich sklepach
  • Muvo Play w cenie 169 zł, od lipca w polskich sklepach
  • Pebble Plus w cenie 149 zł, od lipca w polskich sklepach
  • Outlier Active w cenie 129 zł, od sierpnia w polskich sklepach
Kategoria artykułu
Nowe technologie
Daniel Laskowski

Jestem pomysłodawcą magazynu, który właśnie przeglądasz. Miałem okazję pisać treści dla wielu portali internetowych, a także gazet. Interesuję się nowymi technologiami, motoryzacją (przede wszystkim samochodami, chociaż coraz mocniej patrzę w kierunku motocykli typu bobber) oraz muzyką. Nie skupiam się jednak na jednym gatunku. Słucham zarówno jazzu, jak i muzyki elektronicznej. Na łamach MenWorld.pl zajmuję się zarówno tworzeniem treści, jak i zarządzaniem całym portalem.

Możliwość opublikowania komentarza wyłączona.