Lexus i DJI, czyli SUV-y i drony – relacja

Lexus zabrał nas nad Jezioro Chromskie, by w malowniczej okolicy pokazać, jak ważnym graczem jest na rynku. Japończycy sprzedają coraz więcej SUV-ów i tymi informacjami podzielili się z zaproszonymi dziennikarzami. Oczywiście, jak na luksusową markę przystało, spotkanie odbyło się w stylowym hotelu Herbarium. Mało tego, goście mogli poznać tajniki latania statkami bezzałogowymi. Szkolenie odbyło się pod okiem trenerów z DJI Academy.

Lexus od dłuższego czasu notuje wzrost zainteresowania SUV-ami premium

Teraz praktycznie każda marka posiada w swojej ofercie SUV-a. Oczywiście nie wspominam o tych nastawionych na sprzedaż super sportowych samochodów. Chociaż… świetnym przykładem jest Lamborghini, które wprowadzeniem do sprzedaży modelu Urus notuje rewelacyjne wyniki sprzedaży. Nie inaczej jest w przypadku SUV-ów marki Lexus. Cofnijmy się do roku 2006, kiedy to do sprzedaży w naszym kraju trafił RX. Co ciekawe, sprzedawano go z napędem hybrydowym, który na tamte czasy był egzotyczny… jak sama marka. Od tamtej pory Lexus był coraz bardziej popularny. Aczkolwiek warto zaznaczyć, że do 2013 roku Japończycy w Polsce nie sprzedawali rocznie więcej niż tysiąc sztuk swoich samochodów. 

Lexus i DJI, czyli SUV-y i drony - relacja

Dodaj komentarz

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Reklama