Tommy Hilfiger tworzy markową przestrzeń w ROBLOX

Przedsiębiorstwa, niezależnie od branży, doskonale wiedzą jaką potęgą jest Internet. Tym razem marka odzieżowa – Tommy Hilfiger tworzy markową przestrzeń w ROBLOX.

O co chodzi? ROBLOX to taka platforma, w której tworzymy postać i możemy rozmawiać z innymi użytkownikami bądź grać w proste zręcznościówki. Tommy Play ma być projektem, który poprzez zabawę będzie promował markę. Odwiedzając „miejsce” przygotowane przez Tommy Jeans możemy zobaczyć inspirację Brooklynem. Mam na myśli między innymi unikalne graffiti, które, co ciekawe, zostały wykonane przez znanych, brooklyńskich artystów. Mowa tutaj między innymi o Kel, Zero, Rebel czy Viloe. A co możemy robić w świecie Tommy Play?

Tommy Hilfiger tworzy markową przestrzeń w ROBLOX
Tommy Hilfiger tworzy markową przestrzeń w ROBLOX

Tommy Hilfiger tworzy markową przestrzeń w ROBLOX

Oczywiście, w przestrzeni Tommy Play możemy bawić się oraz zdobywać żetony, które wymienimy na przykład na wirtualne rowery czy ubrania marki. Jak je zdobyć? Wystarczą efektowne skoki na rowerze BMX, którym odkryjemy różne miejsca na mapie. Możemy również udać się na skatepark, na którym poznamy nowe triki. Najłatwiej jednak zdobyć je rywalizując z innymi graczami podczas zawodów rowerowych.

Tommy Hilfiger tworzy markową przestrzeń w ROBLOX
Tommy Hilfiger tworzy markową przestrzeń w ROBLOX

Dołącz do newslettera

Popularne artykuły

Polska w Lidze Narodów. Ta statystyka pokazuje, jak jest źle!

Polska w Lidze Narodów nie wygląda najlepiej. Wczorajsza porażka...

Elektryczne Volvo XC90 określi stan trzeźwości kierowcy i wykona odpowiednie ruchy

Prowadzenie samochodu pod wpływem alkoholu jest niedozwolone i najczęściej...

Recenzja Huawei nova 10 Pro – design to jego drugie imię

Smartfon z wyświetlaczem OLED 120 Hz, ładowarką 100W, 8GB...

Walka w budce telefonicznej podczas PRIME Show MMA 3

PRIME Show MMA 3 zachwyca pomysłowością. Walka w budce...

Aktor Ryan Grantham skazany na dożywocie za zabójstwo matki

Aktor Ryan Grantham został skazany na dożywocie za zabójstwo...
Daniel Laskowski
Daniel Laskowskihttp://menworld.pl
Jestem pomysłodawcą magazynu, który właśnie przeglądasz. Miałem okazję pisać treści dla wielu portali internetowych, a także gazet takich jak PC World. Interesuję się nowymi technologiami, motoryzacją (przede wszystkim samochodami, chociaż coraz mocniej patrzę w kierunku motocykli typu bobber) oraz muzyką. Nie skupiam się jednak na jednym gatunku. Słucham zarówno jazzu, jak i muzyki elektronicznej. Na łamach MenWorld.pl zajmuję się zarówno tworzeniem treści, jak i zarządzaniem całym portalem.

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj