102
Views

Przedsiębiorstwa, niezależnie od branży, doskonale wiedzą jaką potęgą jest Internet. Tym razem marka odzieżowa – Tommy Hilfiger tworzy markową przestrzeń w ROBLOX.

O co chodzi? ROBLOX to taka platforma, w której tworzymy postać i możemy rozmawiać z innymi użytkownikami bądź grać w proste zręcznościówki. Tommy Play ma być projektem, który poprzez zabawę będzie promował markę. Odwiedzając “miejsce” przygotowane przez Tommy Jeans możemy zobaczyć inspirację Brooklynem. Mam na myśli między innymi unikalne graffiti, które, co ciekawe, zostały wykonane przez znanych, brooklyńskich artystów. Mowa tutaj między innymi o Kel, Zero, Rebel czy Viloe. A co możemy robić w świecie Tommy Play?

Tommy Hilfiger tworzy markową przestrzeń w ROBLOX
Tommy Hilfiger tworzy markową przestrzeń w ROBLOX

Tommy Hilfiger tworzy markową przestrzeń w ROBLOX

Oczywiście, w przestrzeni Tommy Play możemy bawić się oraz zdobywać żetony, które wymienimy na przykład na wirtualne rowery czy ubrania marki. Jak je zdobyć? Wystarczą efektowne skoki na rowerze BMX, którym odkryjemy różne miejsca na mapie. Możemy również udać się na skatepark, na którym poznamy nowe triki. Najłatwiej jednak zdobyć je rywalizując z innymi graczami podczas zawodów rowerowych.

Tommy Hilfiger tworzy markową przestrzeń w ROBLOX
Tommy Hilfiger tworzy markową przestrzeń w ROBLOX
Kategoria artykułu
Gry · Moda męska
Daniel Laskowski

Jestem pomysłodawcą magazynu, który właśnie przeglądasz. Miałem okazję pisać treści dla wielu portali internetowych, a także gazet. Interesuję się nowymi technologiami, motoryzacją (przede wszystkim samochodami, chociaż coraz mocniej patrzę w kierunku motocykli typu bobber) oraz muzyką. Nie skupiam się jednak na jednym gatunku. Słucham zarówno jazzu, jak i muzyki elektronicznej. Na łamach MenWorld.pl zajmuję się zarówno tworzeniem treści, jak i zarządzaniem całym portalem.

Możliwość opublikowania komentarza wyłączona.