432
Views

Kolekcja ta kieruje się mottem „speed and inteligence” (prędkość i inteligencja) a inspiracją do jej powstania były ekstremalne sporty motorowe. Firma Casio wykonała zadanie wzorowo tworząc doskonałą paletę produktów. Ambasadorem marki Casio Edifice został Adam Kornacki – ucieleśnienie motta – osoba niezwykle szybka i nieprzeciętnie inteligentna. W doskonały sposób łączy on wykształcenie dziennikarskie z pasją do szybkich pojazdów. Kierowca wyścigowy, dziennikarz motoryzacyjny – człowiek sukcesu, który skutecznie realizuje wyznaczone cele.

Przymioty Adama Kornackiego ściśle korespondują z dążeniami Casio oraz serią zegarków Casio Edifice, dlatego też wybór ambasadora jest w pełni zgodny z filozofią firmy oraz jakością produktów.

Adam Kornacki ambasadorem Casio Edifice

1 2 3 4

Kategoria artykułu
Moda męska
Daniel Laskowski

Jestem pomysłodawcą magazynu, który właśnie przeglądasz. Miałem okazję pisać treści dla wielu portali internetowych, a także gazet. Interesuję się nowymi technologiami, motoryzacją (przede wszystkim samochodami, chociaż coraz mocniej patrzę w kierunku motocykli typu bobber) oraz muzyką. Nie skupiam się jednak na jednym gatunku. Słucham zarówno jazzu, jak i muzyki elektronicznej. Na łamach MenWorld.pl zajmuję się zarówno tworzeniem treści, jak i zarządzaniem całym portalem.

Możliwość opublikowania komentarza wyłączona.