Odpowiedź dają najnowsze technologie, z których chętnie korzysta Qarson – lider sprzedaży aut na abonament we Francji, który ze względu na swoją innowacyjność szybko zyskał miano Netflixa na polskim rynku motoryzacyjnym. Okazuje się, że wielkopowierzchniowy salon samochodowy z powodzeniem można zmieścić na kilkudziesięciu metrach kwadratowych. Dzięki zastosowaniu najnowocześniejszej technologii Google VR (Virtual Reality), w nowym Cyfrowym Salonie Samochodowym Qarsona w Galerii Młociny teraz każdy siedząc w jednym miejscu może znaleźć się we wnętrzu nie jednego, ale kilku wybranych aut. Wystarczy tylko obrócić głowę, by znaleźć się za kierownicą samochodów marek takich jak Renault, Suzuki, Volkswagen, Toyota, Nissan czy właśnie elektryczna Tesla. Podoba się Wam taki sposób, gdzie auto na abonament wybieracie „wchodząc” do wirtualnej rzeczywistości?
– Technologię wirtualnej rzeczywistości stosowaliśmy już od początku 2019 roku. Zaprosiliśmy naszych potencjalnych klientów, aby obejrzeli, jak wyglądają Punkty Obsługi Sprzedaży Qarsona w najlepszych galeriach handlowych w całym kraju. Dzięki VR-owym spacerom każdy mógł zobaczyć, jak nasze wyspy z samochodami na abonament wyglądają od kuchni – mówi Bartłomiej Żebrowski, Dyrektor ds. Sprzedaży i Marketingu. – Teraz przyszedł czas, by kierowcom nad Wisłą dać coś, czego jeszcze nikt do tej pory im nie pokazał.
Istotnie, przed Qarsonem jeszcze nikt nie prezentował nowych samochodów w tak przystępnej formie. Standardowe salony motoryzacyjne oferując nowe cztery kółka zdawały się zapominać o najważniejszym elemencie sprzedażowej układanki.
– W Qarsonie w centralnym punkcie stawiamy naszego Klienta. To on jest najważniejszą częścią naszego Cyfrowego Salonu Samochodowego. Klient, jego indywidualne potrzeby i oczekiwania stoją w centrum punktów Qarsona, a poszczególne samochody są odpowiedzią na jego motoryzacyjne zachcianki i finansowe możliwości – wyjaśnia Żebrowski. – Dlatego oferta aut na abonament zaczyna się od małych miejskich samochodów za tak zwane 500+ po najnowocześniejsze elektryczne samochody Tesli.
Auto na abonament – wejść, zobaczyć i zamówić
Qarson działa na rynku już od 10 lat. Firma pierwsze kroki stawiała we Francji, gdzie obecnie jest liderem sprzedaży samochodów w modelu subskrypcyjnym. W Polsce działa od końca 2018 roku i oferuje coraz popularniejszą wśród konsumentów w naszym kraju usługę aut na abonament. Dzięki temu każdy może przez rok korzystać z fabrycznie nowego auta, płacąc niską miesięczną ratę i nie musi się martwić o serwis, utratę wartości pojazdu czy problemy z jego zbyciem. Koszt abonamentu w Qarsonie zaczyna się od 499 zł (brutto) miesięcznie. W ofercie znajdziemy małe miejskie samochody, klasyczne kompakty, modne SUV-y i crossovery, samochody rodzinne a także kultowe samochody elektryczne marki Tesla. Wszystkie oferowane modele dostępne są na stronie www.qarson.com.
Możliwość obejrzenia i zamówienia samochodów na abonament miłośnicy wygodnych rozwiązań zakupowych będą mieli już od 23 sierpnia w nowym punkcie Qarsona w Warszawie. Cyfrowy Salon Samochodowy ma formę pop-up store, czyli tymczasowego salonu i będzie działać przez miesiąc w Galerii Młociny w Warszawie. To nowe podejście do prezentacji samochodów w Polsce, ale znając zainteresowanie Polaków do nowinek technologicznych formuła może się okazać strzałem w dziesiątkę a wtedy technologia VR zostanie wprowadzona do wszystkich salonów w Polsce.