Brabus 820 jako Porsche 911 Turbo S Cabrio

Brabus 820 jako Porsche 911 Turbo S Cabrio

Aż ciśnie się na usta „w końcu”, bo Brabus pokazuje, że nie tylko Mercedesy ich interesują, a model Brabus 820 to zapewne tylko przedsmak tego, co zobaczymy. Jest szybki, ma, co prawda trochę kontrowersyjny, ale świetny performance i z pewnością zapiera dech w piersiach fanów Porsche.

Brabus 820 jako Porsche 911 Turbo S Cabrio

Brabus 820 jak błyskawiczna rakieta

Osiągi, osiągi i jeszcze raz osiągi. W przypadku Brabusa zawsze są oszałamiające. Przygotowane przez nich Porsche w sprincie 0-100 km/h mieści się w czasie 2.5 sekundy. Jest to wynik godny supercara, a dokładniej Bugatti Chiron.

Od nowa zaprojektowane sprężyny pozwoliły obniżyć auto o 25 milimetrów, co poprawiło dynamikę jazdy, przez niższy środek ciężkości.

Brabus 820 jako Porsche 911 Turbo S Cabrio

Najważniejsze są jednak w przypadku tego auta liczby. Nazwa Brabus 820 nie wzięła się znikąd. Auto legitymuje się właśnie mocą 820 KM oraz 900 Nm momentu obrotowego. Udało się to uzyskać m.in dzięki zmianie turbosprężarek. Co ciekawe, system napędu i skrzynia pozostały mechanicznie niezmienione.

Wizualnie sporo się zmieniło. Doszły 21-calowe, lekkie felgi z przodu i 22 calowe z tyłu. Spore ilości carbonu pojawiły się na dokładkach, wlotach powietrza czy dyfuzorze. Wnętrze jest odcieniach czerni z czerwonymi przeszyciami ręcznie robionymi w fabryce.

A to wszystko za cenę 405 tysięcy Euro. Całkiem sporo, ale za cenę ostatnio pokazanej G63 AMG 900 XLP mamy z dwa takie Porsche. Jest moc.

Exit mobile version