HBO Go nie będzie działać na starszych urządzeniach. Jakich?

Osoby, które płacą za abonament w HBO Go i korzystają ze starszych urządzeń, wkrótce utracą dostęp do serwisu. Najnowsze zmiany odczują przede wszystkim posiadacze telewizorów ze starym oprogramowaniem.

HBO Go zniknie ze starych urządzeń

Dostawca aplikacji do oglądania treści w serwisie HBO Go wprowadza zmiany, które dosięgną miliony użytkowników. Już wkrótce platforma streamingowa przestanie działać na starych urządzeniach, które korzystają z przestarzałego oprogramowania. Mowa tutaj przede wszystkim o telewizorach marki Samsung, które pracują na systemie operacyjnym Orsay. Posiadacze telewizorów z systemem Tizen (2015 rok lub starsze) muszą jedynie zaktualizować system.

To samo tyczy się użytkowników, którzy korzystają z telewizorów LG wyposażonych w system WebOS. Jeśli na naszym telewizorze zainstalowana jest wersja 3.5 lub starsza tego systemu, aby korzystać z aplikacji HBO Go konieczna będzie aktualizacja do najnowszej wersji systemu. Zmiany tyczą się także użytkowników konsoli PlayStation 3. Liczba tych osób jest mniejsza, jednak na pewno odczują oni brak aplikacji. W przypadku telewizorów, które nie będą obsługiwać już aplikacji serwisu, konieczne będzie korzystanie z Google Chormecast lub AppleTV.

Kiedy Max wejdzie do Polski?

HBO Go powoli znika z rynku. W Stanach Zjednoczonych popularny serwis został zastąpiony bardziej zaawansowaną wersją, na której w momencie premiery dostępne są kinowe hity. Chodzi oczywiście o HBO Max, które z czasem ma trafić do innych krajów. Ekspansja na kraje europejskie już się rozpoczęła, ponieważ z serwisu od października będą mogli korzystać mieszkańcy takich krajów jak Szwecja, Andora, Hiszpania, Norwegia, Dania i Finlandia. 

Przeczytaj także: Netflix wprowadza bezpłatny plan. Trafi do Polski?

Platforma HBO Max do Polski trafi w 2022 roku, jednak nie ma dokładnej daty, kiedy będziemy mogli korzystać z nowej platformy. Dokładna data zostanie ujawniona w momencie aktywacji serwisu w wyżej wymienionych krajach, czyli w październiku. Serwis oferuje dwa abonamenty – z reklamami i bez. Pierwszy kosztuje 9,99 USD, drugi 14,99 USD. Z którego planu skorzystacie?