iphone 13 błąd

iPhone z awarią systemu, która wywołuje różowy ekran!

Posiadacze iPhone’ów mają się czego obawiać. W systemie iOS znajduje się błąd, który nie tylko skutecznie zawiesza urządzenia, oraz powoduje, że ekran smartfona staje się różowy. Problemy te zdają się tyczyć jedynie smartfonów z serii iPhone 13.

Smartfon zacina się, a ekran staje się różowy. Poważny błąd w iOS

W sieci pojawiło się wiele informacji na temat problemu powodowanego przez błąd w najnowszej wersji systemu. Na formach dyskusyjnych oraz na Reddicie użytkownicy zgłaszają, że ich smartfony Apple padły ofiarą nietypowego błędu oprogramowania, który skutecznie uniemożliwia korzystanie z iPhone 13, bądź bardzo to utrudnia.

Przeczytaj także: Co zobaczymy na jesiennej premierze Apple? Zobaczcie listę urządzeń!

Smartfony, które zostały dotknięte problemem, zawieszają się, co powoduje, że korzystanie z nich jest niemożliwe. Pomaga jedynie uruchomienie iPhone 13 od nowa. Drugim objawem problemu jest różowy ekran. Nie ma jednak dokładnego źródła problemu, ponieważ użytkownicy mówią o zupełnie różnych problemach poprzedzających wysypanie się systemu.

iphone 13 błąd
iPhone z awarią systemu, która wywołuje różowy ekran! 25

Problem zdaje się tyczyć jedynie smartfonów z serii iPhone 13

Wszystko wskazuje na to, że problem ten dotyczy jedynie smartfonów z serii iPhone 13 – mowa tutaj o standardowym modelu, mini, Pro i Pro Max. Na żadnych innych urządzeniach nie zauważono podobnych objawów. Warto również zaznaczyć, że problem z działaniem mają głównie użytkownicy z Chin.

Nikt nie wie, jakie jest źródło problemu. Jeden z użytkowników zgłosił, że zawieszenie w jego przypadku zawieszenie się telefonu oraz różowy ekran wywołał niedokładnie działający moduł GPS. Inny z kolei przyznał, że stan baterii w jego smartfonie nie pokazywał prawidłowego stopnia naładowania, iPhone 13 cały czas się zacinał, a następnie uległ awarii.

Wielu użytkowników, którzy spotkali się z problemem, wymienili swój telefon w ramach gwarancji, jednak nie każdy miał takie szczęście. W ich przypadku problematyczne iPhone’y nie zostały przyjęte na gwarancji, ponieważ stwierdzono, że nie są uszkodzone. Apple nie odniosło się oficjalnie do całego zamieszania i nie wydało poprawki, która naprawiłaby błąd. Producent zalecił jedynie wykonanie kopii zapasowej systemu i aktualizację do jak najnowszej wersji systemu iOS.

Źródło: Forum Apple