Lexus i DJI, czyli SUV-y i drony – relacja

Lexus zabrał nas nad Jezioro Chromskie, by w malowniczej okolicy pokazać, jak ważnym graczem jest na rynku. Japończycy sprzedają coraz więcej SUV-ów i tymi informacjami podzielili się z zaproszonymi dziennikarzami. Oczywiście, jak na luksusową markę przystało, spotkanie odbyło się w stylowym hotelu Herbarium. Mało tego, goście mogli poznać tajniki latania statkami bezzałogowymi. Szkolenie odbyło się pod okiem trenerów z DJI Academy.

Lexus NX, czyli strzał w dziesiątkę

Zmiany nadeszły dopiero rok później, kiedy to do gamy modelowej trafił Lexus NX. Nie ma co ukrywać, to świetny SUV premium, który generuje 40% sprzedaży tego producenta. Ciekawie było cztery lata po premierze NX-a, kiedy to Lexus sprzedał aż 4144 sztuk aut. Z tego aż 1809 NX-ów! Warto jednak wiedzieć, że nie tylko tym modelem żyje firma. Lexus może pochwalić się, że w ubiegłym roku sprzedał także 723 sztuki przepięknego modelu RX oraz, co ciekawe aż 16 sztuk LX-a. Jeśli nie wiecie co to za model to… warto odwiedzić stronę producenta, aby sobie o nim poczytać. Mam nadzieję, że niebawem spędzę z nim jakiś czas. Dodam tylko, że model ten posiada 5,7-litrowy silnik V8 i kosztuje 650 tysięcy złotych. Marka będzie sprzedawać maksymalnie 50 sztuk tego modelu rocznie, by był to prestiżowy i unikalny model rzadko spotykany na drogach. 

Lexus i DJI, czyli SUV-y i drony - relacja

Dodaj komentarz

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Reklama