128
Views

Jeśli korzystasz z mobilnych aplikacji Microsoft Outlook, to nie mamy dla ciebie dobrych wiadomości. Microsoft postanowił zwiększyć ilość reklam, co z pewnością nie spodoba się większości użytkowników.

Gigant wprowadza niechciane zmiany

Reklamy potrafią mocno zmienić postrzeganie jakieś aplikacji, zwłaszcza, jeśli jest ich na tyle dużo, że korzystanie z niej jest bardzo uciążliwe. Microsoft Outlook do tej pory posiadał reklamy, jednak znajdowały się one jedynie w zakładce “Other”. Teraz się to zmieni, ponieważ dostawca aplikacji postanowił zwiększyć jej ilość.

microsoft outlook

Przeczytaj także: Netflix stworzy własną chmurę do grania!

Miliony osób korzysta z aplikacji Microsoft Outlook na swoich urządzeniach mobilnych. Aplikacja jest całkowicie darmowa, jednak wkrótce będziecie mogli chcieć zmienić plan na płatną subskrypcję, ponieważ do darmowej wersji aplikacji trafi zdecydowanie więcej reklam. Zmiany tyczą się zarówno systemu Google Android, jak i Apple iOS.

Microsoft Outlook z jeszcze większą ilością reklam

Do tej pory reklamy w Microsoft Outlook pojawiały się jedynie w zakładce “Other”, jednak jak się okazało, amerykański gigant rozszerzył ich “działalność”. Użytkownik Twittera o nicku @yonicksmith zauważył, że reklamy zaczęły się również pojawiać w zakładce “Focused”. Zmiany miał potwierdzić sam rzecznik prasowy technologicznego giganta.

Wychodzi na to, że wkrótce reklamy zaczną pojawiać się w większości zakładek popularnej aplikacji mailowej. Pewne jest to, że Microsoft w ten sposób chce zmusić większą liczbę użytkowników do przejścia na plan Microsoft Office 365. Musicie więc przygotować się na jeszcze więcej reklam w tej popularnej aplikacji!

Źródło: Twitter @yonicksmith

Kategoria artykułu
Biznes
Karol Snopek

Sport i nowe technologię to dziedziny, w których czuję się najlepiej. Nie widzę świata poza Boston Celtics i tym co dzieje się w NBA. Wielki fan J. Cole i muzyki spod gatunku R'n'B!

    Możliwość opublikowania komentarza wyłączona.