Mercedes-Benz Sprinter 319 CDI – nowe technologie w dostawczaku

Niektóre przedsiębiorstwa nie patrzą na dostawczaki jako typowe pojazdy do transportu towaru. Są firmy, którym zależy na ciekawych rozwiązaniach technologicznych, na rozbudowanych systemach bezpieczeństwa i komforcie. Czy Mercedes-Benz Sprinter 319 CDI ma te cechy? Przekonajmy się o tym.

Przestrzeń ładunkowa, jaką oferuje Mercedes-Benz Sprinter 319 CDI

Zacznijmy od tego, że Mercedes-Benz Sprinter oferowany jest w czterech różnych opcjach długości pojazdu, trzech rodzajach dachu, trzech rodzajach napędu oraz sześciu opcjach DMC. Nie będę opisywał każdej z kolei. Wystarczy wejść na stronę producenta. Tak czy inaczej, testowałem wersję standardową, a więc oferującą następujące dane jeśli chodzi o przestrzeń ładunkową. Przede wszystkim jej szerokość wynosiła 1787 mm, natomiast przestrzeń pomiędzy tylnymi kołami wynosiła 1350 mm. Długość to 3272 mm. Powierzchnia ładunkowa miała nieco ponad 5 metrów kwadratowych. Z racji tego, że samochód skonfigurowany był z wysokim (ale nie najwyższym) dachem, wysokość auta wynosiła 2835 mm. Jak widać na zdjęciach, przestrzeń ładunkowa zwęża się ale już nad oknem pomiędzy kabiną a “paką”. Dzięki temu będziemy mogli faktycznie wykorzystać bardzo dużą przestrzeń. Oczywiście w jej wnętrzu znajdziemy specjalne zaczepy na pasy, aby ładunek był stabilny podczas transportu. Zabrakło mi jednak wnęki na jakieś drobne rzeczy, typu pasy itp., a taki właśnie schowek miała poprzednia generacja. Przestrzeń ładunkowa wyposażona jest w oświetlenie ledowe. Wysokość podłogi to 626 mm. Widać po tych wartościach, że Mercedes-Benz ma bardzo duże doświadczenie w produkcji aut dostawczych. 

Dodaj komentarz

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Reklama