Oto Ray-Ban Balorama. Klasyka nigdy nie wychodzi z mody

Nowości marki Ray-Ban. Zobacz kultowe okulary w innej odsłonie.
Ray-Ban Balorama Ray-Ban Balorama
Ray-Ban Balorama

Popularna marka po raz kolejny udowadnia, że prawdziwy styl jest ponadczasowy. Kultowy model Ray-Ban Balorama, który po raz pierwszy zaprezentowano w 1967 roku, wraca na rynek w nowej, odświeżonej wersji. Wprowadzając subtelne zmiany, które idealnie wpisują się w dzisiejsze trendy, zachowuje jednocześnie wszystko to, co sprawia, że ten model stał się ikoną.

Ray-Ban Balorama
Ray-Ban Balorama

Asap Rocky nowym dyrektorem kreatywnym

Wspomnieć należy też że powrót Baloramy to tylko część większej rewolucji w Ray-Ban. Marka ogłosiła mianowanie ASAP Rockiego na nowego dyrektora kreatywnego. Artysta, raper i ikona mody wnosi powiew świeżości do klasycznych modeli Ray-Ban, nadając im zupełnie nowy wymiar. Jego kreatywne spojrzenie na modę sprawia, że Ray-Ban staje się jeszcze bardziej dynamiczny, łącząc miejską energię z ponadczasową elegancją. ASAP Rocky nie tylko kształtuje estetykę okularów, ale także nadaje im współczesny charakter, który doskonale wpisuje się w dzisiejsze trendy. 

Ray-Ban Balorama
Ray-Ban Balorama

Ray-Ban Balorama. Kultowe ikony które wciąż  w modzie

Chociaż Balorama to jeden  z najbardziej rozpoznawalnych modeli w ofercie Ray-Ban, to nie należy zapominać o innych kultowych propozycjach, które przez lata stały się nieodłącznym elementem popkultury. Aviatory, stworzone w 1937 roku dla amerykańskich pilotów, Wayfarery, które zadebiutowały w 1952 roku. Clubmaster- który łączy elegancję z luzem czy  Round –  ulubiony wybór artystów i twórców – pozostaje symbolem kreatywności i indywidualności.

Ray-Ban Balorama
Ray-Ban Balorama

Warto pokreślić że Ray-Ban pozostaje wierny swojej tradycji i łączy ponadczasowy design z nowoczesnymi rozwiązaniami, a powrót Baloramy to zapowiedź kolejnych ekscytujących zmian, których  marka ma w zanadrzu. Wprowadzając nowoczesne akcenty i świeże spojrzenie, Ray-Ban udowadnia, że klasyka może ewoluować, nie tracąc przy tym swojej autentyczności i wyjątkowego charakteru.

Autor tekstu: Magdalena Wójtowicz.

P.S. widziałeś okulary Ray-Ban Stories ze wsparciem Snapchat?

Dodaj komentarz

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Reklama