OPPO gra z najlepszymi. Gigant technologiczny ogłosił przedłużenie partnerstwa z UEFA na kolejne trzy sezony. Firma technologiczna angażuje się w rozwój światowej piłki, co potwierdza uruchomienie szeregu programów szkoleniowych dla młodzieży.
OPPO gra z UEFA przez kolejne trzy lata
OPPO, jeden z najpopularniejszych producentów urządzeń mobilnych, oficjalnie ogłosił przedłużenie współpracy z Unią Europejskich Związków Piłkarskich, czyli UEFA. Nowa umowa będzie obowiązywać przez kolejne trzy lata i obejmie takie rozgrywki, jak Liga Mistrzów, Superpuchar, finał Ligi Mistrzów Futsalu, a także finały Ligi Młodzieżowej.
Przeczytaj także: O której premiera iPhone 16? Co wiemy o smartfonach Apple?
Nasza dotychczasowa współpraca z UEFA pokazała, że łączy nas wspólny cel – inspirowanie kibiców na całym świecie. Cieszymy się, że przez najbliższe trzy lata będziemy mogli rozwijać to partnerstwo, zbliżając fanów do rozgrywek dzięki innowacjom OPPO w obszarze obrazowania i sztucznej inteligencji. Planujemy także inwestować w młodych zawodników i wspierać globalną społeczność piłkarską.
Billy Zhang, prezes ds. sprzedaży i obsługi rynków zagranicznych w OPPO
W ciągu ostatnich dwóch sezonów, smartfony oraz technologie obrazowania i sztucznej inteligencji od OPPO wzbogaciły doświadczenie Ligi Mistrzów dla kibiców na całym świecie. Z niecierpliwością czekamy na kontynuację naszej współpracy, aby jeszcze więcej osób mogło poczuć pasję do futbolu i zainspirować się rozgrywkami Ligi Mistrzów UEFA.
Guy-Laurent Epstein, dyrektor marketingu UEFA
Dziesięcioletnie doświadczenie w mobilnym obrazowaniu marki pozwoliło stworzyć idealny telefon dla fanów piłki nożnej. Smartfony marki mogą pochwalić się świetnym teleobiektywem i trybem nocnym, dzięki czemu rejestrowanie emocji i szczegółów na stadionach, nawet w nocy, jest niezwykle proste. Nadchodzących trzech latach marka będzie kontynuować pracę nad rozwojem technologii, w tym generatywnej SI i funkcjami, takimi jak AI Studio i AI Gumka, aby zwiększyć interakcję i zaangażowanie fanów z piłkarskimi rozgrywkami na najwyższym poziomie.
Gigant stawia na pomoc i rozwój młodzieży, w tym także w Polsce
Warto także podkreślić zaangażowanie giganta technologicznego w rozwój tej dyscypliny sportu na całym świecie. OPPO bowiem ma uruchomić szereg programów szkoleniowych dla najmłodszych m.in. w Egipcie, Meksyku, Chinach i Hiszpanii. W ramach współpracy federacja piłkarska i OPPO zapewnią młodzieży i lokalnym klubom piłkarskim odpowiednie wsparcie, a także środki, to spełnienia sportowych marzeń.
Firma technologiczna angażuje się także w naszym kraju. W ramach działań charytatywnych, wraz z Fundacją Legii w ramach współpracy podczas akcji „Wszyscy do Wioseł”, zebrane fundusze podczas szóstej edycji tego wydarzenia, zostały przekazane na wsparcie telefonu zaufania 116 111, prowadzonego przez Fundację Dajemy Dzieciom Siłę. W ramach dodatkowego wsparcia OPPO wystawiło na licytację podwójny bilet na finał Ligi Mistrzów 2023/2024.
Źródło: opr. wł./info. prasowa