Porsche 911 Sport Classic – manual i RWD w szatach Turbo S

Analogowe superauto pośród cyfrowego świata. Takie właśnie jest Porsche 911 Sport Classic. To nic innego jak hołd dla purystów i zwieńczenie wspaniałej historii 911.

Porsche 911 Sport Classic
Porsche 911 Sport Classic - manual i RWD w szatach Turbo S

Porsche 911 Sport Classic

Nowa limitowana edycja 911 będzie wyprodukowana w zaledwie 1250 egzemplarzach. Bazą dla Sport Classic jest oczywiście najszybszy model – Turbo S. Jednak rozstaw tylnej osi został zwiększony, aby jeszcze bardziej uwidocznić te napompowane nadkola. Bardziej spostrzegawczy zauważą, że zniknęły wloty powietrza w tylnych nadkolach. Dlaczego? Otóż ma to wizualnie jeszcze bardziej powiększyć te poszerzenia.

Z tego powodu właśnie moc została ograniczona do 550 KM. Wpływa na to właśnie fakt, że silnik wymagać będzie minimalnie mniej chłodzenia. W tylnej części wylądował również tzw. ducktail, przy którym wloty powietrza do chłodnic zostały powiększone. Samą jednostką napędową wciąż jest silnik 3.8 litra boxer z 6 cylindrami i 2 turbinami.

Najważniejsze! Auto dostępne jest wyłącznie w napędzie na tylną oś i 7-biegową skrzynią manualną.

Porsche 911 Sport Classic - manual i RWD w szatach Turbo S
Porsche 911 Sport Classic - manual i RWD w szatach Turbo S

W standardzie dostaniemy ceramiczno-węglowe hamulce, aktywne zarządzanie zawieszeniem czy tylną skrętną oś.

Porsche 911 Sport Classic - manual i RWD w szatach Turbo S
Porsche 911 Sport Classic - manual i RWD w szatach Turbo S

Projektantom Porsche przy nowym Porsche 911 Sport Classic zależało jak najbardziej na zachowaniu stylu widebody, ducktail z tyłu to nawiązanie do 1970s Carrery RS. Typowy design felg Fuchs – 21 cali z tyłu i 20 cali z przodu nawiązują do klasycznych modeli.

Porsche 911 Sport Classic - manual i RWD w szatach Turbo S
Porsche 911 Sport Classic - manual i RWD w szatach Turbo S

W środku znalazły się fotele o koniakowej skórze z charakterystyczną pepitą oraz zielony font zegarów i drewno na desce rozdzielczej. Ważne, że zachowano 4-osobowy charakter bowiem auto skierowane jest niekoniecznie do torowej jazdy.

Porsche 911 Sport Classic dostępne będzie w czterech kolorach: czarnym, Agate Grey Metallic, Gentian Blue Metallic czy Sport Grey Metallic – ekskluzywnie dla tego modelu. Z doposażenia można dostać dedykowany zegarek. Nowy model charakteryzować się będzie również CFRP, czyli włóknem węglowym, z którego wykonany będzie nie tylko dach ale również maska. Do tego przedni splitter czy czarne LED-Matrix. Najważniejsza jest możliwość wybrania numeru na drzwiach od 1 do 99 i sportowe pasy przez całe auto.

Porsche 911 Sport Classic - manual i RWD w szatach Turbo S
Porsche 911 Sport Classic - manual i RWD w szatach Turbo S

Dołącz do newslettera

Popularne artykuły

Jeremy Sochan zadebiutował w NBA! Zobaczcie, jak sobie poradził!

Jeremy Sochan zadebiutował w lidze NBA! Polak rozegrał dziś...

Jak przygotować samochód do zimy 2022/23? Poradnik

Zima zbliża się wielkimi krokami. Każdego dnia robi się...

Ile czasu potrzeba by schudnąć?

Szczególnie w okolicach Nowego Roku w naszych głowach pojawia...

Rosjanie lecą na Księżyc! Wiemy nawet kiedy!

Lądowań na naturalnym ziemskim satelicie w przyszłych latach może...

OnePlus Nord Watch oficjalnie na rynku! Miesiąc pracy na baterii!

OnePlus Nord Watch został oficjalnie zaprezentowany. Urządzenie wearable chińskiego...

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj