Reklamy na YouTube będą jeszcze bardziej irytujące! Gigant streamingowy oficjalnie wprowadził możliwość odtwarzania reklam, kiedy użytkownik zatrzyma oglądany przez siebie materiał.
Reklamy na YouTube będą lecieć, nawet jak nie oglądasz
YouTube reklamami stoi. Na przestrzeni lat gigant streamingowy sukcesywnie zwiększał ilość spotów reklamowych. Twórcy mogą ustalać, w jakim momencie ich materiału pojawiają się reklamy, ale sam serwis też może o tym decydować. Teraz jednak poziom „reklamowania” wchodzi na zupełnie inny szczebel.
Przeczytaj także: YouTube Premium za darmo na 2 miesiące? Tak je zdobędziesz!
Serwis oficjalnie potwierdził, że wprowadza do obiegu YouTube Pause ads, czyli wyświetlanie spotów reklamowych, które wyświetlają się wtedy, gdy zatrzymamy wideo. Jeśli myślicie, że zastąpią one te standardowe, które włączają się podczas oglądania, to jesteście w ogromnym będzie.
Spotów reklamowych będzie po prostu więcej
Okazuje się, że wprowadzenie tego typu spotów reklamowych na YouTube podyktowane dobrym odbiorem wśród społeczności, na której taki typ reklam był testowany. Serwis nazywa te reklamy „niezakłócającymi”. Niestety, reklamy podczas zatrzymywania materiałów dołączą po prostu do spotów reklamowych, których nie da się pominąć.
Jak łatwo się domyślić w ten sposób YouTube chce „zmusić” większą liczbę użytkowników do zakupu YouTube Premium, które oczywiście jest wolne od reklam.
Źródło: opr. wł./AndroidAuthority