Skoda Superb po liftingu - znamy ceny w Polsce
Skoda Superb po liftingu - znamy ceny w Polsce

Skoda Superb po liftingu – znamy ceny w Polsce

Skoda Superb na rok 2020 – zmiany

Jednym z najciekawszych rozwiązań technologicznych, jakie oferuje Skoda Superb po liftingu to reflektory Full LED Matrix, które po raz pierwszy zostały zastosowane w seryjnym modelu. System wykorzystuje kamerę w przedniej szybie do wykrywania zbliżających się pojazdów, osób i obiektów odbijających światło i automatycznie wyłącza poszczególne jego wiązki. Dzięki temu zapobiega oślepianiu innych użytkowników drogi bez konieczności wyłączania świateł drogowych. System Full LED Matrix oferuje dodatkowo funkcję COMING HOME / LEAVING HOME, która automatycznie włącza i wyłącza segmenty reflektorów oraz świateł tylnych podczas wsiadania i wysiadania z samochodu. Skoda Superb posiada przemodelowaną atrapę chłodnicy i ozdobną listwę pomiędzy światłami tylnymi LED. Długość zmodernizowanej limuzyny zwiększyła się do 4869 mm w wersji hatchback oraz do 4862 w wersji kombi. Pojemność bagażnika wynosi w obydwu wersjach kolejno: 625 l dla sedana i 680 l dla kombi. Superb oferuje teraz dwa silniki wysokoprężne 2.0 TDI SCR o mocy 140 kW (190 KM) występujące z 7-biegową skrzynią DSG lub dodatkowo z napędem 4×4 oraz dwa silniki benzynowe 2.0 TSI z automatyczną przekładnią DSG o mocy 140 kW (190 KM)  i 200 kW (272 KM) z napędem  4×4.

Skoda Superb po liftingu – polski cennik

Cena Skody Superb po liftingu zaczyna się od 115 850 złotych za Active w sedanie, która oferowana jest z silnikiem benzynowym 2.0 o mocy 190 KM. Co ciekawe, w cenniku nie znajdziemy wersji ze skrzynią manualną. Wszystkie wersje, niezależnie od motoru dostępne są z siedmiobiegowym automatem DSG. Z kolei, jeśli chcielibyśmy wejść w posiadanie Skody Superb w wersji Sportline musimy wyłożyć na stół od 143 600 zł. Dotyczy to wersji sedan z silnikiem benzynowym 2.0 190 KM.

Superb po liftingu – cennik.

Superb Sportline po liftingu – cennik.

"<yoastmark

MOŻE CIĘ ZAINTERESOWAĆ
Dobre paliwo i serwisowanie. Jak eksploatować auto, żeby się nie psuło?