Muzyka jest dla wielu nieodłącznym elementem uprawiania sportu. Spotify i FC Barcelona poinformowały, że rozpoczynają partnerstwo. Streamingowy gigant zostanie głównym sponsorem katalońskiego klubu. Zmiana będzie tyczyła się także nazwy kultowego stadionu Camp Nou.
Spotify nawiązuje współpracę z Barcą
W ostatnich latach Barcelona miała swoje kłopoty finansowe, jednak zdaje się, że wszystko wraca do normy. Klub ogłosił współpracę ze szwedzkim gigantem streamingowym. Spotify stanie się głównym sponsorem klubu z Katalonii.
Przeczytaj także: Rossgram zastąpi w Rosji Instagrama!
Serwis streamingu muzyki zastąpi więc na koszulkach logo firmy Rakuten, które znajdowało się na trykotach klubu z Barcelony przez ostatnie pięć lat. Widać więc, że zarząd klubu stawia na sponsoring serwisów streamingowych, ponieważ Rakuten zajmuje się streamingiem wideo.
Zmianie ulegnie także nazwa stadionu
Współpraca dwóch podmiotów rozpocznie się już w lipcu 2022 roku. Szczegółów na temat kontraktu nie znamy, wiemy jedynie, że ma być to wieloletnia współpraca. Logo szwedzkiego serwisu pojawi się zarówno na koszulkach męskiej, jak i damskiej drużyny.
To jednak nie wszystko, ponieważ umowa pomiędzy tyczy się także nazwy stadionu. Zostanie ona jednak nieco zmodyfikowana, ponieważ do kultowej nazwy Camp Nou dodana zostanie nazwa szwedzkiego giganta streamingu muzycznego.
Źródło: FCB