Takich jeansów nie widziałeś! Co się stanie, gdy dwie wielkie marki połączą siły? Powstaje wyjątkowa kolekcja, która na stałe zapisze się w historii mody! Nowa kapsuła DIESELOVES LEE to coś, czego jeszcze nie było!
Gdy konkurencja łączy siły, powstaje coś wyjątkowego
DIESEL i LEE to dwie marki, które od lat konkurują ze sobą na rynku ubrań. Dwóch denimowych gigantów postanowiło jednak połączyć siły i stworzyć wyjątkową kolekcję, która na stałe zapisze się w historii mody – DIESELOVES LEE!
Przeczytaj także: Koszule męskie Polo Ralph Lauren – doskonały wybór zarówno na co dzień jak i do pracy
Wspomniana kolekcja dżinsów jest w pełni skonstruowana z pochodzących z niesprzedanych zestawów obu marek tkanin. Każdy dżins z nowej kolekcji posiada tkaninę z jeansów jednej marki z przodu, a drugiej z tyłu, lub odwrotnie. Każda para jest więc wyjątkowa i niepowtarzalna!
Lee jest dumna, że może być częścią tej transformacyjnej inicjatywy; jest to odzwierciedlenie naszego wspólnego zaangażowania w napędzanie znaczących zmian poprzez łączenie naszej wiedzy. Dzięki tej kolekcji kapsułowej obie marki na nowo definiują konkurencję, stawiając na innowacje. Łącząc siły, wykorzystujemy nasze wspólne atuty, aby dawać przykład, jeden dżins na raz.
Simon Fisher, dyrektor zarządzający Lee Europe.
Takich jeansów nie widziałeś. Kolekcja DIESELOVES LEE jest niekonwencjonalna
Nowa kolekcja dżinsów powstała przy współpracy tych denimowych gigantów harmonizuje różne kroje, zabieg i rozmiary, dlatego też kapsuła ma dwa kroje i cztery style, które nawiązują do wspólnego dziedzictwa marek – dwa proste męskie kroje, dwa kroje damskie boot/flare. Kapsuła oferuje niestandardowe wykończenia i unikalne detale, które zostały wzbogacone o surowo cięte i igłowane szwy boczne.
Jest to pierwszy rozdział inicjatywy marki DIESEL, która rozpoczyna walkę z nadprodukcją trwającą od lat na rynku modowym. Inicjatywa ta proponuje bardziej celowe podejście partnerstwa, stawiając na zbiorową kreatywność pomiędzy markami modowymi.
Łatwiej jest stworzyć coś nowego niż zmienić przeznaczenie odzieży, zwłaszcza gdy klienci chcą, aby wyglądała dokładnie tak, jak w Internecie. Małe rzeczy, które robisz, mogą mieć duże znaczenie. Kolekcja jest idealnym początkiem naszego ciągłego wezwania do działania z naszą inicjatywą. Dwóch dżinsowych gigantów, często sprzedających dokładnie ten sam produkt z różnymi logo, rzuca broń i łączy siły, aby zająć się nadmierną konsumpcją i stworzyć coś dobrego i pięknego.
Glenn Martens, dyrektor kreatywny Diesel i twórca wspomnianej inicjatywy
Nowa, limitowana kolekcja dostępna jest w wybranych sklepach obu marek na całym świecie, a także w ich sklepach internetowych. Sugerowana cena detaliczna jeansów wynosi 1500 złotych. Więcej szczegółów na temat tej wyjątkowej kolaboracji znajdziecie pod tym linkiem.
Źródło: opr. wł./info. prasowa