116
Views

Nostalgiczne wspomnienie lat 90. z jednej strony, a zarazem kibicowanie na dobre i na złe ulubionej drużynie. Takie jest dziś Umbro. W streetwearowym klimacie brandu dominuje trwający w najlepsze trend „big logo”, z którym kumplują się ulice.

Dobrych przyjaciół poznaje się po znaku Umbro.

Kolekcja, podobnie jak zdjęcia kampanii, najlepiej odnajduje się w otoczeniu betonowych kwadratów blokowisk, gdzie czas w towarzystwie zgranej ekipy odmierzany jest kolejnymi rozgrywkami ulubionej drużyny, której można kibicować na trybunach, na boisku i w pubie. Podobnie jak bracia Harold i Wallace Humphrey rozkręcali markę w 1924 roku w zaprzyjaźnionym pubie, tak i kumple spod znaku Umbro wiedzą, że warto trzymać się razem.

Umbro lubi autentyczność. Ma wielu kumpli. Marka pokazuje na czym polega gra w streetwear.

Tradycja sportowa widoczna jest w każdym detalu kolekcji, zarówno w bluzach, spodniach dresowych, jak obuwiu i akcesoriach. W końcu 95 lat wierności piłce nożnej zobowiązuje! Obecnie marka ubiera ponad 60 drużyn, w tym takie światowe sławy, jak Everton, Westham United czy PSV Eindhoven.

Tagi:
· ·
Kategoria artykułu
Moda męska
Daniel Laskowski

Jestem pomysłodawcą magazynu, który właśnie przeglądasz. Miałem okazję pisać treści dla wielu portali internetowych, a także gazet. Interesuję się nowymi technologiami, motoryzacją (przede wszystkim samochodami, chociaż coraz mocniej patrzę w kierunku motocykli typu bobber) oraz muzyką. Nie skupiam się jednak na jednym gatunku. Słucham zarówno jazzu, jak i muzyki elektronicznej. Na łamach MenWorld.pl zajmuję się zarówno tworzeniem treści, jak i zarządzaniem całym portalem.

    Możliwość opublikowania komentarza wyłączona.