Connect
To Top

Wybór lokalizatora GPS do samochodu

Osoby, które poszukują metody umożliwiającej klarowniejsze zarządzanie flotą samochodową, z pewnością zetknęły się z systemem monitoringu GPS, a ściślej – dedykowanym lokalizatorem. Dzięki jego rozbudowanej funkcjonalności znajdzie zastosowanie zarówno wśród osób indywidualnych, jak i w przedsiębiorstwach. Wystarczy wspomnieć o oszczędnościach wynikających z korzystniejszego ekonomicznie stylu jazdy oraz możliwości bezproblemowej lokalizacji poszczególnych pojazdów.

Przyczyny zwiększonej popularności lokalizatorów

Za sprawą urządzeń śledzących z zaimplementowanym nadajnikiem GPS można mówić o szczegółowym pozycjonowaniu floty samochodowej. Gdy klient nabywa takie urządzenie, automatycznie otrzymuje on dostęp do dedykowanej platformy online, służącej do monitorowania obecnej oraz archiwalnej lokalizacji pojazdów przedsiębiorstwa z każdego miejsca.

Klienci indywidualni, jak rodzice, mogą wykorzystać je do sprawdzania, gdzie aktualnie znajduje się ich dziecko, które pożyczyło od nich samochód. Zdarzają się również sytuacje, gdy wybierane są przez osoby chcące śledzić pojazd należący do swojego partnera. Warto jeszcze wspomnieć o entuzjastach eco drivingu, chcący zminimalizować wydatki bezpośrednią związane z eksploatacją auta. Natomiast właściciele firmy wykorzystują lokalizatory do możliwie jak najskuteczniejszego zarządzania flotą samochodową przy jednoczesnym stałym kontakcie z kierowcami. Przez to mogą bezproblemowo sprawdzić, czy osoba prowadząca pojazd wykonuje powierzone jej obowiązki. Natomiast nie są to jedyne możliwości ich zastosowania.

 

Do czego jeszcze można wykorzystać lokalizator GPS?

  • System przeciwdziałający kradzieży – dla części osób decydującą kwestią przy wdrażaniu systemu GPS jak Verizon Connect jest ochrona samochodu przed możliwością kradzieży. Przy tym, jeśli monitoring posiada funkcje pozycjonowania oraz GSM, można w znacznie szybszy sposób zlokalizować utracony pojazd.
  • Minimalizowanie niepotrzebnie przejechanych kilometrów – częstym problemem w przypadku firmowych pojazdów jest wykorzystywanie ich przez kierowców do celów niezawodowych. Natomiast zanika on, gdy przedsiębiorca ma wgląd w ich lokalizację oraz historię przebiegu poszczególnych tras.
  • Wyższy poziom obsługiwania klienta – za sprawą informacji dotyczącej aktualnej pozycji służbowego samochodu istnieje możliwość, aby oddelegować go do najbliżej znajdującego się na danym terenie klienta. Z tego powodu można mówić o zwiększeniu konsumenckiej satysfakcji za sprawą ekspresowej i skutecznej obsługi.

Materiał zewnętrzny

Leave a Reply

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

More in Motoryzacja

MenWorld.pl to lifestylowy magazyn dla mężczyzn. Na łamach naszej witryny internetowej można przeczytać artykuły z wielu dziedzin, które powinny zainteresować prawdziwego faceta. Nasi redaktorzy tworzą teksty o motoryzacji, podróżach, modzie, nowych technologiach oraz kulturze. Każdego dnia pojawiają się kolejne artykuły pisane w formie blogowej.

Copyright © 2015-2018 MenWorld.pl | DiGnet Media