Lexus i DJI, czyli SUV-y i drony – relacja

Lexus zabrał nas nad Jezioro Chromskie, by w malowniczej okolicy pokazać, jak ważnym graczem jest na rynku. Japończycy sprzedają coraz więcej SUV-ów i tymi informacjami podzielili się z zaproszonymi dziennikarzami. Oczywiście, jak na luksusową markę przystało, spotkanie odbyło się w stylowym hotelu Herbarium. Mało tego, goście mogli poznać tajniki latania statkami bezzałogowymi. Szkolenie odbyło się pod okiem trenerów z DJI Academy.

Polacy kupują coraz więcej aut premium

Wiecie, często słyszy się jak to w naszym kraju jest źle. Obserwując wyniki sprzedaży samochodów ciężko mi w to uwierzyć. Już nawet nie mówię o tym, że Skoda bije kolejne rekordy sprzedaży. Polacy są coraz zamożniejsi, czego efektem jest ilość rejestracji aut premium. Przykładowo w 2013 roku sprzedano nad Wisłą 22,5 tysiąca tego typu aut. Z kolei patrząc na statystyki z ubiegłego roku, Polacy kupili ich już 74,6 tys. Jest różnica, prawda? Mało tego, analitycy twierdzą, że w 2021 roku sprzedaż w segmencie premium przekroczy 90 tysięcy! Wychodzi więc na to, że Lexus, BMW, Mercedes i reszta mają się bardzo dobrze. 

Po prawej stronie Lexus UX, natomiast w oddali Lexus LX
Po prawej stronie Lexus UX, natomiast w oddali Lexus LX

 

Dodaj komentarz

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Reklama