Deska rozdzielcza przypomina poprzednie wersje 3-ki
Deska rozdzielcza jest zaprojektowana bardzo ergonomicznie. Mimo iż po raz pierwszy miałem styczność z nowym BMW nie miałem żadnych problemów ze znalezieniem poszczególnych przełączników. Wszystko jest pod ręką i działa jak należy. Byłem nieco zaskoczony zegarami, które ewidentnie nawiązują do wcześniejszych modeli serii 3. Charakterystyczny kolor podświetlenia oraz mały wyświetlacz tuż pod nimi jest ciekawym pomysłem i przypadł mi do gustu. Nawet interfejs i sterowanie pokrętłem iDRIVE jest proste i nie sprawia żadnych problemów. Ogólnie wnętrze jest bardzo przyjemne. Można poczuć się w nim wyjątkowo wygodnie. Osobiście wolałbym jednak fotele regulowane elektrycznie ale sport to sport i ktoś, kto konfigurował wnętrze stwierdził, że tak będzie lepiej.
6.3l na setkę… to jest jakaś bujda
mam do samo auto tylko w kombi i realna średnia (przy normalnej jeździe, tryb comfort) to jakieś 9.5 (u mnie z przebiegu 27.000 km)
to przyspieszenie do setki to też jakieś nieporozumienie, to nie jest 5.8 a raczej 6.8 i to ze wszystkim zapiętym na maxa (sport+, skrzynia też w sporcie)
Chyba mówisz o całkiem innym aucie Kolego.