901
Views

KOMFORTOWE WNĘTRZE NASZPIKOWANE SPORTOWYMI DODATKAMI

Wewnątrz również nie brakuje sportowych akcentów. Jest sportowa kierownica, która w moich oczach wygląda świetnie i bardzo dobrze leży w dłoniach, choć mogła by być nieco mniejsza. Rzadko natomiast zdarza się aby w aucie premium brakowało skóry i tu moje zaskoczenie. To dość dziwne uczucie, bo które dzisiejsze auto nie ma skórzanej tapicerki, prawda? Tkanina użyta wewnątrz to nic innego jak alcantara, która wygląda naprawdę dobrze. Wręcz fantastycznie. Prócz wyglądu pełni ważną funkcję. Sprawia, że podczas pokonywania szybkich i ciasnych zakrętów nasz tyłek pozostaje na swoim miejscu. Nie ma tu mowy o ślizganiu się po fotelach, a materiał jest niesamowicie odporny na uszkodzenia mechaniczne. W pakiecie M nie wymaga żadnej dopłaty.

Hexagon czyli tak właściwie co?

Ciekawie wygląda również tkanina, którą obite są boczki drzwi. BMW nazywa taki wzór HEXAGON i w połączeniu z listwami ozdobnymi na desce rozdzielczej w kolorze nadwozia prezentuje się bardzo oryginalnie. Z racji tego, iż w środku nie ma skóry materiał, który został użyty do obicia deski rozdzielczej budzi mieszane uczucia. Z jednej strony wszystko jest dobrze spasowane, bo nic nie skrzypi i nie stuka, lecz tworzywo to w niektórych miejscach jest dość twarde. Co prawda przy mocnym naciśnięciu ugina się pod palcem lecz moim zdaniem powinno być bardziej miękkie. To przecież BMW, które kosztuje nie mało i każdy element powinien być perfekcyjnie dopracowany.

BMW 330i xDrive - testBMW 330i xDrive - test

1 2 3 4 5 6 7 8 9

Kategoria artykułu
Motoryzacja
Damian Szczesniak

Na łamach MenWorld.pl praktycznie "od zawsze". Lubi muzykę, która brzmi dobrze, a więc na dobrym sprzęcie i to właśnie testy audio są jego głównym zajęciem. Dodatkowo, od czasu do czasu opisuje swoje wrażenia z jazd samochodami testowymi.

  • 6.3l na setkę… to jest jakaś bujda
    mam do samo auto tylko w kombi i realna średnia (przy normalnej jeździe, tryb comfort) to jakieś 9.5 (u mnie z przebiegu 27.000 km)
    to przyspieszenie do setki to też jakieś nieporozumienie, to nie jest 5.8 a raczej 6.8 i to ze wszystkim zapiętym na maxa (sport+, skrzynia też w sporcie)

    xyz 18/01/2018 16:58
    • Chyba mówisz o całkiem innym aucie Kolego.

      Daniel Laskowski 18/01/2018 18:10