1001
Views

SPORTOWE AKCENTY JEDNAK  KOSZTUJĄ

BMW 330i xDrive w podstawowej wersji możemy dostać za 179 800 zł, lecz to dopiero wierzchołek góry lodowej. Sportowe dodatki kosztują i to sporo. Oto niektóre ceny wyposażenia opcjonalnego w które wyposażona była nasza „trójka”:

  • pakiet M Sport – 20 tys. zł
  • 19 calowe felgi Double Spoke – 5 tys. zł
  • hamulce sportowe M – 3 tys. zł
  • zmienny sportowy układ kierowniczy – 1100 zł
  • sportowa automatyczna skrzynia biegów – 880 zł

BMW 330i xDrive - test

Osobiście mogę polecić świetnie grający sprzęt audio Harman Kardon, który koszuje 4800 zł. Sporo, lecz uważam, że warto. Ciekawostką jest także BMW Connected Drive Plus. Cóż to takiego? Jest to specjalny system ułatwiający korzystanie z niektórych funkcji samochodu. Ściągając aplikacje na swojego smartfona możemy zdalnie sterować klimatyzacją, włączać światła, klakson, blokować drzwi, a także za sprawą lokalizatora sprawdzać gdzie w danej chwili jest nasz pojazd. Cena takiego gadżetu to bagatela 9 652 zł. Jest jeszcze jedna opcja, która na pewno nie zrujnuje portfela, a działa perfekcyjnie – adaptacyjne reflektory diodowe, które wraz z asystentem świateł drogowych kosztują 3 493 zł. Póki co jedynie Lexus LS miał równie zaawansowane światła, które absolutnie perfekcyjnie sprawdzają się podczas nocnej jazdy. Włączamy światła mijania w tryb auto i to wszystko. Reszta to czysta magia. Światła mają mnóstwo pracy, bo jak szalone „latają” po całej drodze by nie oślepić innych kierowców. W lesie gdzie snop światła pada na drzewa reflektory robią ogromne wrażenie i najważniejsze, że są dopracowane w każdym calu.

BMW 330i xDrive - test

1 2 3 4 5 6 7 8 9

Kategoria artykułu
Motoryzacja
Damian Szczesniak

Na łamach MenWorld.pl praktycznie "od zawsze". Lubi muzykę, która brzmi dobrze, a więc na dobrym sprzęcie i to właśnie testy audio są jego głównym zajęciem. Dodatkowo, od czasu do czasu opisuje swoje wrażenia z jazd samochodami testowymi.

  • 6.3l na setkę… to jest jakaś bujda
    mam do samo auto tylko w kombi i realna średnia (przy normalnej jeździe, tryb comfort) to jakieś 9.5 (u mnie z przebiegu 27.000 km)
    to przyspieszenie do setki to też jakieś nieporozumienie, to nie jest 5.8 a raczej 6.8 i to ze wszystkim zapiętym na maxa (sport+, skrzynia też w sporcie)

    xyz 18/01/2018 16:58
    • Chyba mówisz o całkiem innym aucie Kolego.

      Daniel Laskowski 18/01/2018 18:10