WNIOSKI
No cóż, prestiż kosztuje i takie marki jak BMW są tego najlepszym przykładem. Nasza testowa wersja kosztuje 265 471 zł, a wartość wyposażenia opcjonalnego to 85 671 zł. Bez tych dodatków bawarski samochód na pewno nie wyróżniał by się niczym specjalnym, a na pewno nie takim wzorowym prowadzeniem. Przyznaje, że niektóre ceny są grubo przesadzone i nie warte takich pieniędzy. Aczkolwiek niektóre, jak sportowy układ kierowniczy, hamulce, skrzynia biegów i genialne reflektory zdecydowanie są godne polecenia.
Głównymi rywalami BMW serii trzy są Audi A4, Lexus IS i Mercedes C. Każdy z tych samochodów ma w sobie „to coś”, lecz BMW ma lekką przewagę – genialnie się prowadzi.
Przyznaje z ręką na sercu, że BMW 330i to jeden z nielicznych samochodów, z którymi ciężko było mi się rozstać. Niby nie ma w sobie nic niezwykłego lecz z jakichś dziwnych i nieznanych mi powodów zaprzyjaźniłem się z nim. Nasza przygoda z BMW dopiero się zaczyna i z niecierpliwością czekamy na kolejne modele spod znaku niebieskiego śmigła.
6.3l na setkę… to jest jakaś bujda
mam do samo auto tylko w kombi i realna średnia (przy normalnej jeździe, tryb comfort) to jakieś 9.5 (u mnie z przebiegu 27.000 km)
to przyspieszenie do setki to też jakieś nieporozumienie, to nie jest 5.8 a raczej 6.8 i to ze wszystkim zapiętym na maxa (sport+, skrzynia też w sporcie)
Chyba mówisz o całkiem innym aucie Kolego.