BMW 640i Gran Turismo – auto, które budzi wiele emocji

BMW Serii 6 ma tylu zwolenników ilu przeciwników. Tak naprawdę trudno określić z jakim typem nadwozia mamy do czynienia. Nie jest to ani SUV, ani sedan, ani kombi. Sprawdźmy więc jaki jest BMW 640i Gran Turismo G32, czyli liftback klasy średniej wyższej. Zapraszam do lektury artykułu.

Wygląd zewnętrzny

Najnowsza „szóstka” w wersji GT jest zdecydowanie ładniejsza od 5 GT, nawet tej po liftingu. Oczywiście nadal wiele osób uważa ten samochód za niezbyt urodziwy, jednak według mnie można się przyzwyczaić. Mowa o tylnej części, bo przecież przód jest przepiękny, bez dwóch zdań. Krótko mówiąc, 6 GT z przodu wygląda tak jak najnowsza „piątka”. Patrząc z boku widzimy opadający dach co sprawia, że auto wygląda podobnie jak np. Audi A7 czy Mercedes-AMG GT 4-Door. Osobiście jednak uważam, że patrząc na te wszystkie sedano-liftbacko-coupe najbardziej przypada mi do gustu Mercedes-Benz CLS o ile mogę go porównywać do BMW 6 Gran Turismo. Tył, to kwestia dyskusyjna. Pomimo tego, że autem tym jeździłem zaledwie kilka dni muszę przyznać, że przyzwyczaiłem się do tego designu. Z pewnością jest lepszy niż 5 GT. Podobają mi się reflektory – zarówno przednie (full LED) jak i tylne, świetnie wyglądają liczne przetłoczenia, wloty powietrza i duże, 20-calowe felgi.

BMW 6 GT jest naprawdę dużym wozem. Ma 5091 mm długości, 1902 mm szerokości, natomiast rozstaw osi to dumne 3070 mm (tyle ile oferuje 7-ka). Testowane auto posiadało pakiet stylistyczny „M”. Dzięki temu samochód wygląda naprawdę agresywnie, aczkolwiek oczywiście nie przesadnie.

BMW 640i Gran Turismo – auto, które budzi wiele emocji

Dodaj komentarz

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Reklama