Nowy Peugeot 508 SW – test kombi, za którym się odwrócisz

Stało się. Założyłeś rodzinę, ta się powiększyła i żona mówi wprost – kupujemy kombi. Na samą myśl pojawia Ci się ból głowy, ale z kobietą dyskutować nie będziesz. W końcu to ona ma zawsze rację (podobno). Czy można kupić kombi, za którym się odwrócisz? Takowe policzyć można na palcach jednej ręki, ale wśród nich musi wręcz znaleźć się nowy Peugeot 508 SW. Zobacz co oferuje kombi z pazurem. W końcu to auto z lwem na masce.

Nowy Peugeot 508 SW – wnętrze, które się wyróżnia

Wnętrze opisywał już Karol w tekście o 508-ce sedan. Aczkolwiek była to bardzo mocno wyposażona wersja GT. W przypadku kombi mamy do czynienia z bardziej rozsądną, co nie znaczy, że tanią odmianą. Za taką samą konfigurację musielibyście wydać 181 tysięcy złotych. Oczywiście piękne, czerwone skóry z masażami były fajne, ale testowany nowy Peugeot 508 SW również może pochwalić się bardzo fajnymi fotelami. Połączenie zamszu i skóry jest bardzo praktyczne i trwałe. Oczywiście projekt kokpitu nadal zachwyca. Fortepianowe przyciski, świetny drążek do zmiany biegów, cyfrowe zegary z możliwością personalizacji. Brakuje mi tylko możliwości konfiguracji kolorów oświetlenia, ale to takie czepianie się na siłę. Charakterystyczna dla Peugeota mała kierownica jest bardzo wygodna w codziennym użytkowaniu. Sama jakość materiałów jest poprawna. Czasami coś potrafiło zaskrzypieć (auto miało przebieg 18 tys. km), aczkolwiek ogólnie nie miałem uwag. Wiele miękkich materiałów, ogromne schowki – wszystko jest na swoim miejscu. Projekt bardzo dobrze przemyślany, jednak nie jest pozbawiony wad.

Nowy Peugeot 508 SW posiada niespotykany projekt deski rozdzielczej.
Nowy Peugeot 508 SW posiada niespotykany projekt deski rozdzielczej.

Dodaj komentarz

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Reklama